Flyttat ut till stugan

Igår eftermiddag flyttade vi ut till stugan, så himla härligt. Jag älskar verkligen att bo här. Igår var det så varmt, de var verkligen som att sommaren startade, vi grillade, Theodor cyklade och innan läggdags gick vi ner på bryggan, de är lyx för mig. Det är verkligen underbart att bo här. Imorse vaknade vi och hade sovit så gott allihopa. Vi bor i lillstugan i ett rum så finns det även dusch, bastu, toa och snickarbod där. Å i storstugan sover min mamma, där finns även mitt gamla sovrum, ett kök, ett vardagsrum och ett finrum. Men nu tänkte jag visa er hur det ser ut i vårat lilla mysiga rum.
 
 

Kommentarer:

1 Johanna Utterberg:

Åh så mysigt och så fint!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så härligt för er :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

3 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Men gud så härligt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Åh vad mysigt <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

5 Angelica Wåhlin:

Ser verkligen sååå fint ut!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Alice:

Åh, så underbart, vilken sommardröm! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Åh vad härligt och vilken mysig inredning! <3 Kramis

Svar: ja verkligen,tack!!
Pauline Hurtig

8 Yasmine:

Det ser sååå otroligt mysigt ut! <3 Kram

Svar: det är det :D
Pauline Hurtig

9 Jeanette:

Åh vilket mysigt rum! :) Ser verkligen så härligt ut, förstår att ni njuter av att vara där.

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

10 Annika:

Oj så mysigt rum, och ljust och fint. Diggar katten i docksängen. Trevlig helg och tack för kommentaren i mitt förra inlägg.

Svar: tack så mycket :D haha ja så söt
Pauline Hurtig

11 Amanda Sofi:

Men så mysigt ni har de!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Emma Engström:

Men alltså åh, det ser ju verkligen hur mysigt ut som helst! Så jag kan tänka mig att det är en lycka att vara där :D <3

Svar: tack, ja :D
Pauline Hurtig

13 Flisan:

sv: vad kul :)

mysigt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Ullie:

men alltså gud så härlig o va fint o mysigt ni har det fin fortsatt pingst kram

Svar: ja :D tack så mycket!
Pauline Hurtig

15 Hanna:

Vad fint 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Camilla Persson:

Vad mysigt! ☺️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Sara:

Så himla fint!!

18 Sara:

Så himla fint!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men alltså guu vad underbart!! Lova att njuta nu!! Kram <3

Svar: ja verkligen, åh de gör vi :D
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Åh, ett så fint rum ni bor i när ni befinner er i stugan.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: