Klänning och stickat

Idag började jag ju jobba igen efter semstern. Jag loggade in och fick se att semsterveckan jag sökt i augusti var beviljad. Tjoho, jag trodde verkligen inte att jag skulle få den också så det känns väldigt skönt. Ska inte göra något särskilt men hade rätt mycket semsterdagar och så skönt att ha en vecka ledigt framför sig nu! Jobbdagen har iallafall gått jättebra, vi hade väldigt mycket men så roligt att få träffa fina kollegor igen och jag trivs verkligen så bra med mina arbetssysslor. Men nu är jag så trött i både huvudet och fötterna.
 
Drog på mig denna outfit i morse, älskar klänning och stickat över. Å fotlänkar, köpte mig fyra stycken i fredags, alltså hur sött är inte det?
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Åhh vad skönt att du får en vecka ledigt i augusti!! <3

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad skönt att du fick semestern beviljad och det är alltid skönt med något härligt framför sig. <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Angelica Wåhlin:

Ser jättefint ut ju :)

Svar: tack ju! :)
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson:

Vilken söt outfit, och håller med dig att det är så fint med fotlänk. Det gör så mycket :)
skönt att du fick semestern beviljad :)

Svar: tack så jättemycket! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

5 My Nordqvist:

Så fint med fotlänkar :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

6 Ullie:

sommrigt o fint
ja men va härligt när det är klart då har du något se fram emot
fin tisag

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

7 Felicia:

Vilken otroligt fin outfit!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 Annie:

Så skönt med veckan i Agusti!
Ha en bra jobbdag :)

Svar: verkligen! tack
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är väl aldrig fel att ha lite ledighet att se fram emot! :)

Svar: verkligen inte :D
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Skönt att det blev en bra dag :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

11 Yasmine:

Är helt med dig, älskar fotlänkar! Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

12 Hilma Eklund:

Men åh vad härligt med semestervecka även i augusti :D Det förtjänar du verkligen fina du! Kram <3

Svar: ja :D aw tack!
Pauline Hurtig

13 enna:

Så söt outfit och vad KUL med en extra ledig vecka :)

Svar: tack snälla! ja jätte!
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så härligt att din arbetsdag gick så bra :D. Sånt blir man glad över :)

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

15 Hanna:

Åh va skönt😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är också såååå trött i fötterna (jobbar i butik, så inte direkt sjuksköterska, däremot får vi inte sitta!) efter min första jobbdag och jag hade klänning och bara ben och tåringar som inledning! Men klänning och stickad tröja ÄR ljuvligt!

Svar: vad jobbigt att inte få sitta. jag springer runt så mycket xD tack snälla :D
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Så fint <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

18 Celine:

Så underbart att du har lite mer semester väntandes <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 sarah:

fina tofflor

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 Annika:

Så skönt med en veckas semester i augusti. Fin fotlänk.

Svar: verkligen! tack :)
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Härligt att åter ha vardag - med en extra semestervecka att se fram emot. Du ser ut att ha varit himla fint klädd dagen till ära. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar. Jag hoppas innerligt att brudbuketten blir som jag förväntar mig.

Kram

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

22 Johanna Utterberg:

Vad härligt med en extra semestervecka sen i augusti! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: