Juli och augusti

 
Nu är Juli snart slut och jag kom nu på att jag aldrig visade er planerna vi hade för juli. Men här ovan ser ni allafall bilden från vår kalender i julimånad. Vi har verkligen haft en underbar månad. Men nu tänkte jag att vi skulle kolla planerna för augustimånad än så länge:
 
1/8 Middag med kollegor.
8-9/8 ska Theodor sova hos sin farmor och Robert.
10/8 Loppis på hertsödagen.
12/8 Går Jonas på 2 veckor till semster.
17/8 Ska vi på dop.
19/8 Går jag på en vecka till semster.
21/8 firar jag och Jonas 7 år som förlovade.
24/8 fyller Theodors farmor år.
 
Inte så mycket än men en sak jag verkligen vill göra är att gå på biodejt med Jonas och se Lejonkungen. Som jag längtar!
 
 

Kommentarer:

1 Annie:

Låter som härliga planer<3

Svar: det är det :)
Pauline Hurtig

2 sara:

Massa roliga saker att se fram emot ju :)

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vilka härliga planer du har! <3 Kramis

Svar: jo :D
Pauline Hurtig

4 Alice:

Vilken mysig månad ju, och vill också gärna se Lejonkungen! ^^

Svar: ja :D tror den kommer vara magisk
Pauline Hurtig

5 My Nordqvist:

En biodejt förtjänar ni!! :D

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

6 sarah:

tack ska du ha ..´fina bilder på kaländern

Svar: tack
Pauline Hurtig

7 ajlimullersandvik.blogg.se:

fantastiska planer! 1 auguisti ska vi på finrestaurang, 3 augusti ska vi på fest och fira vår sjätte bröllopsdag och i övrigt vettefaaaan ;)

Svar: ja :D vad roligt med de planerna iaf :D
Pauline Hurtig

8 Ullie:

låter som mysiga planer . agusti blir fint oxå hoppas vi men ja känner som dej var tog sommaren vägen suck

Svar: det tror jag det är, ja verkligen :/
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Mycket att se fram emot :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Vill också verkligen se Lejonkungen, gick faktiskt för att se den på bio men då blev den inställd 20 minuter in i filmen haha! Så konstigt!

Svar: ja tror den är så bra! men va åhnej
Pauline Hurtig

11 Yasmine:

Skönt med lite mer semester! :D Jag såg Lejonkungen i måndags :) Kram <3

Svar: ja :D åh vad kul!
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Då hoppas jag att du får gå på bio! :)

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Låter mysigt <3

Svar: det hoppas jag det blir <3
Pauline Hurtig

14 Johanna Utterberg:

Vilka härliga saker att se fram emot i augusti! :D

Svar: ja absolut!
Pauline Hurtig

15 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Kul att se vad du ska göra i Augusti! 😁

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

16 Ida:

Så roliga saker planerat! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: