Jag har saknat dig mamma

När jag kom hem från jobbet i måndags hann jag bara säga god natt till Theodor. Han sprang ut på trappen och började gråta och så kramades vi, länge.
 
Igår var jag ledig. Jonas började jobba och min mamma bestämde att jag hon och Theodor skulle åka in till stan. Vi shoppade en del, jag hittade hela tre plagg på rean åt mig själv och så bjöd hon oss på lunch. Jättemysigt. När Jonas slutat åt vi tacos i lusthuset och när Theodor somnat bastade jag å Jonas och såg sedan Jurassic world, så mysigt.
 
Idag har både jag och Jonas jobbat så idag har Theodor varit med mormor i stugan. Mamma uppdaterade mig med bilder och de hade haft en så bra dag. De kom å hämtade mig och Theodor gav mig en storkram och sa att han hade saknat mig så mycket. Å oj vad jag har saknat honom, min älskade kille.
 
Imorgon jobbar jag min första dag från morgon, bussen går 06.30 ursh haha. Theodor ska vara med mormor imorgon med och så slutar jag klockan 14 och sedan tar vi helg!
 
 
Bild på mormor och Theodor från sommaren 2017.

Kommentarer:

1 enna:

Vad mysigt ni tre hade det :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Annie:

Så fin bild på dem<3

Svar: visst är det :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Men åh vad gulligt! <3 Kramis

Svar: eller hur <3
Pauline Hurtig

4 Amanda Sofi:

Så skönt att hans mormor kan hjälpa till när de behövs!

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

5 Ullie:

men ja de är så himla söta när de börjar prata så o ja älskar dej o saknar dej man smälter ju direkt :d

Svar: haha ja han är så rolig! ja verkligen
Pauline Hurtig

6 Alice:

Vilken mysig bild, och så mycket mysigt ni hittat på! ^^ Kul att handla lite nytt!

Svar: eller hur! ja :D
Pauline Hurtig

7 Saga:

Vilken vacker bild<3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 blondina:

Gud vilken fin bild :) <3 sv; Tack vännen :( jadu vårat hem..våran trygghet..är så satans ledsen att jag mestadels är arg :( allt är förstört :(

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är klart att han saknat dig!! :)

Svar: <3
Pauline Hurtig

10 Angelica Wåhlin:

Men vilken otroligt fin bild på Theodor och mormor!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Man kan ju inte bli annat än glad när man möts av honom :D

Svar: aw :D
Pauline Hurtig

12 Anita :

Så fin bild <3

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Fy så gulligt "jag har saknat dej mamma", är dock övertygad om att han har det bra med mormor=)

Svar: ja verkligen! <3 jo dom har de superbra tillsammans :)
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Fy så gulligt "jag har saknat dej mamma", är dock övertygad om att han har det bra med mormor=)

15 Jasmine:

Mysigt att ta del av din uppdatering.
Bilden från sommaren 2017 är charmig.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Så mysigt ni har det och vilken lyx för Theodor att få umgås med mormor så mycket :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

åååh så fint att han berättade att han saknat dig <33

Svar: Ja han är väldigt bra på att uttrycka känslor ❤
Pauline Hurtig

Kommentera här: