Tacofredag

 
När jag hämtade Theodor idag så frågade hans fröken om vi också skulle hem å äta tacos. Det var inte planen, men ingen rikitg fredag utan tacos... Jonas ringde och fråga om jag ville äta något annat - ja tacos! Det ville han med så han for och handlade påvägen hem. Han köpte även en sheet mask åt mig, helt utan att jag bad om det, utan för att han läste här att jag ville ha det, hur gullig? Och två nya paw patrol filmer till Theodor. De är hans senaste favorit och han blev så himla glad. Å jag med för jag är så less på filmen vi har haha. Nu är tacosen uppäten och ena paw patrol filmen sedd, lillkillen sover och vi ska se talang. Hoppas ni alla har en mysig fredag och att ni får en toppen helg!

Kommentarer:

1 Carolina:

Men åh så fin din sambo är! Skönt med en lugn fredag :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Vilken mysig fredag! :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

3 Katarina:

Hahaha vi åt också tacos idag :P

Svar: hahah det är så det ska vara!
Pauline Hurtig

4 ullie:

åj lilla söta klart man vill ha tacos :D
hoppas ni får en mysig lördag kram

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

5 Sarah:

Jag älskar tacos :)

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är alltid härligt med tacofredag :)

Svar: japp :D
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Men åh! Hur fin är han inte?? Sånna småsaker betyder verkligen så himla mycket!! Kram finaste <3

Svar: ja men verkligen!!
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

Det var gulligt av gubben. Älskar tavlan=)

Svar: verkligen! hihi tack :)
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Mums med tacos! :) Och vad gulligt av honom att köpa ansiktsmask till dig <3

Svar: oja :D <3
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Vad gott med tacos och så gulligt av honom som köpte en ansiktsmask åt dig <3 Kramis

Svar: ja :D ja verkligen!!
Pauline Hurtig

11 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så himla gott med tacos. Det tröttnar man aldrig på :)

Svar: håller med! :)
Pauline Hurtig

12 Bea:

Så gott med tacos!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

13 Ida - foto & häst:

Ingen riktigt fredag utan tacos nej! Vi hade också det igår haha ;) Det är så himla gott!

Svar: haha :D så gott!
Pauline Hurtig

14 Yasmine:

Älskar tacos! :D Typ min go-to mat! :D
Gulligt att han köpte en sheet mask till dig!
Kram

Svar: ja det är så gott! eller hur! :)
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Här äter grannarna tracos idag för hela trappuppgången stinker xD Jag är inget fan av tacos så här blir det fisk istället med potatismos :D

Svar: haha xD inte :o ääälskar tacos :D
Pauline Hurtig

16 enna:

Mmmm... vad gott och kul att han överraskade er ;)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Amanda:

Åh vad gott med tacos :D

18 emelie andersson:

Åh vad mysigt och vilken man :) hoppas ni får en fin lördagskväll!<3

Svar: ja verkligen blev så glad :D
Pauline Hurtig

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är såååå redo för tacos nu, jisses så gött! <3

Svar: sååå gott! :D
Pauline Hurtig

20 sara:

Så gott med tacos, det åt vi igår :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

21 Therese Bjärstig:

Taco är gott, men här har det blivit mer av sushifredag på senaste tiden :-)

Svar: verkligen! jaså, jag gillar faktiskt inte det..
Pauline Hurtig

22 Josäfin Andersson :

hahaha älskar qouten !!

Svar: haha ja visst är det bra!
Pauline Hurtig

Kommentera här: