Mina älskade killar

När vi sett klart sommarlov sa Theodor "äntligen sovdags". Han vill oftast gå och sova (klokt barn), tycker det är skönt och mysigt. 5 minuter efter att jag kramat godnatt skrev Jonas att han somnat. Theodor har ju alltid varit väldigt mammig, efter att han sovit borta förra veckan var han så vaktande av mig. Jag kunde knappt titta åt ett annat håll utan att han blev orolig att jag skulle gå. Lilla gubben. Men det går bättre nu, imorse när mitt alarm ringde vaknade Theodor och försäkrade sig om att det bara var jag som skulle gå upp medans han kröp närmare Pappa och sov vidare. Det känns så fint att han bara blir mer och mer pappig. Älskar att se dom tillsammans, mina älskade killar. Kolla bara bilden nedan, ganska precis 3 årsedan.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken mysig bild! <3 Kramis

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är en sån underbar bild! :)

Sv: Ja, och i efterhand ångrar jag att jag aldrig frågade om man behövde mat också - men nästa gång får jag göra det! :)

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Frida:

Ja det är ju så gott! :)

Vilken mysig bild!! Och härligt att han själv vill gå och sova. Jag ser oftast mina vänner med deras små som aldrig vill sova :P


Svar: visst är den! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

4 Anita:

Men gooos :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Jessica Högberg:

Vilken härlig bild!!

Svar: visst är det!
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Skönt att han börjar ty sig till sin pappa också :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

7 Angelica Wåhlin:

Men så fint!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Ida:

Men så fint inlägg, såå mysig bild :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Ullie:

ja men visst är det mysigt o ja bra de ivll sova o lägger sej själt vet när ebba va mindre o sa en dag mamma ja e trött får ja aldrig gå o sova ha ha

Svar: ja verkligen! åhw :)
Pauline Hurtig

10 sara:

vilken söt bild :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

11 Annie:

Så söt bild<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

12 Emma Engström:

Men åh, så underbart för dig att ha dom! <3

Svar: ja verkligen! <3
Pauline Hurtig

13 Flisan:

Gullig bild :D

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Men så söt bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 enna:

Sötis, förstår han blir lite orolig :)

Svar: ja så himla söt!
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Kul att han blir mer pappig också :) Så söt bild!

Svar: ja verkligen, eller hur!
Pauline Hurtig

17 Alice:

Åh, vilket mysigt inlägg att läsa, och supersöt bild!

Svar: vad kul att du tycker det, tack!
Pauline Hurtig

18 Linda:

Så himla fina!

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Mys <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

20 Jeanette:

Men vilken mysig och härlig bild! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: