Kvällsdopp men inget kvällsdopp

Hoppas ni har haft en bra helg! Det har verkligen vi, igår tog vi det bara lungt ute i stugan och idag har vi varit på en liten utflykt (bilder från det kommer men jag orkar verkligen inte redigera nu). Det har varit soligt och ibland riktigt varmt, men annars tycker jag det känns som höst i luften. Theodor sa att han bara tyckte att det var lite bra väder och vi frågade honom va bra väder är. Då svarar han "när man kan bada" Hoppas det kommer lite mera sommar, så vi får bada mer och så känner jag mig inte klar med kortklänningar än haha. I helgen har jag och Jonas börjat se en ny serie, nämligen the 100. Jonas har sett den tidigare men nu när en till säsong släpptes på netflix började vi se den från början tillsammans. Å jag gillar den verkligen, så himla bra! Hoppas på några avsnitt ikväll men först ska jag se badhotellet med mamma, så himla mysig serie alltså.
 
En kopp te nere vid vattnet i årets underbara sommarmuminmugg Kvällsdop.
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Åh jag hoppas verkligen inte att det är slut på sommaren ännu, älskar detta! <3

Svar: jag vill ha sommarvärme :D
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Hoppas också att sommaren fortsätter ett tag till men ser verkligen fram emot höstmyset sen :)

Svar: ja hoppas! ja jag med :D
Pauline Hurtig

3 sara:

Vi måste börja kolla på någon ny serie snart här hemma, så mysigt att göra det på hösten sen :)

Svar: har ni inte sett the 100 så rekommenderar jag den :D
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

The 100 är bra, men tycker första och andra säsongen var bättre än de senare.

Svar: okej ja vi får se vad jag tycker då, älskar den än så länge!
Pauline Hurtig

5 Celine:

Håller verkligen med Theodor om vädret haha!

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 Ullie:

har inte badat en gång ens ute i år :D
så söt mugg

Svar: okej, ja visst är den fin!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni hinner med några dopp till :)

Svar: ja vi får hoppas!
Pauline Hurtig

8 Alice:

Så mysigt ändå, men hoppas det hinns med lite mer bad. ^^

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Annie:

Så söt mugg :) Tycker med det känns lite som höst i luften, men hoppas jag har fel ;) *ler*

Kram

Svar: visst är den! ja hoppas vi har fel
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Jag håller med Theodor att bra väder är när man kan bada. Vill också ha mera sommar. <3 Kramis

Svar: samma här!
Pauline Hurtig

11 lindajanssons :

Åh så söööt bild, smäller av lite haha;) Jag håller med dig, jag är inte heller klar med sommaren alltså<3

Svar: aw tack snälla! nä men eller hur
Pauline Hurtig

12 Angelica Wåhlin:

Hoppas också på lite mer sommar :)

13 Ida:

The 100 är riiiiktigt bra!! Väntar spänt på sista avsnittet på säsong 6 nu :D

Svar: vi har snart sett klart säsong 1 å jag gillar den verkligen!
Pauline Hurtig

14 Malin:

Håller verkligen tummarna för att vi får lite mer sommar allihop innan hösten kommer! :D

Svar: ja hoppas!
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag tänker UTGÅ från att det blir längre sommar :D Har gått barbent med kort klänning både idag och igår - så oddsen är med mig känner jag :D

Svar: okej då gör jag det med :D jag med :D
Pauline Hurtig

16 enna:

Härlig bild :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

17 Emelie Andersson :

Så söt kommentar! :) jag hoppas också att sommaren har lite kvar att ge även om hösten ger sina inslag ibland :)

Svar: ja eller hur! jo :)
Pauline Hurtig

18 Frida:

Tack :)
Får hålla tummarna att det blir lite mer badväder denna sommar! Har också hört att serien The 100 ska vara bra. Blev tipsad om den rätt nyligen faktiskt :)

Svar: ja hoppas :D den är jättebra!
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

The 100 var min favorit serie när den kom. Men tredje säsongen är tyvärr inte lika bra och inte heller fjärde (enligt mig). Men femte säsongen då kickade den upp igen :D

Svar: vi har snart sett klart första säsongen och jag älskar den! får se vad jag tycker vidare :)
Pauline Hurtig

20 My Nordqvist:

Hoppas också på lite mer värme nu, varma sensommarkvällar är ju riktigt underbara. Men nu är det lite för höstig känsla i luften :(

Svar: ja hoppas! :D
Pauline Hurtig

21 Sara Ekman:

Älskar The 100 :D

Svar: jag me :D
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Jag är verkligen inte klar med sommaren ännu! :D Kram <3

Svar: inte jag heller :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: