Igårkväll var vi på bio

Det gick jättebra för Theodor att sova hos Farmor och Robert. Han har haft så roligt, varit så duktig och sovit bra. Han hade hållit på att bli ledsen en gång men de gick att avleda. För mig har det gått ganska bra, men ursh vad jag saknat honom, har verkligen haft ont i hjärtat. Det var sååå underbart att få hämta honom igen. Har fått flera bamsekramar och hans känslor var överallt. Han somnade i bilen hem och väl hemma skulle han vara kloss på mig. Min stora mysiga kille.
 
Eftersom vi ändå skulle ha barnvakt igår passade jag och Jonas på att gå ut och äta och gå på bio. Vi såg Lejonkungen, herregud så bra och fin den var! Jag har länge längtat efter att se filmen. Jag blundade och höll för öronen när de sorgliga scenerna var, jag kände att jag helt enkelt inte vill utsätta mig för det. Lejonkungen har en speciell plats i mitt och Jonas hjärta. Dock har jag bara sett den tecknade en gång. Nyförälskad i Jonas såg vi den tillsammans några veckor efter att min pappa dött, inte den bästa tajmingen. När vi var i London såg vi Lejonkungen musikalen, herregud så himla bra den var alltså. På Theodors dop sjöng Jonas och Anna "en värld full av liv" från Lejonkungen, så fin. Theodor har inte sett Lejonkungen än, däremot älskar han uppföljaren som heter Lejonvakten och handlar om Simbas barn.
 
 

Kommentarer:

1 Annie:

Så kul!! vill med se den :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Yasmine:

Den var verkligen såå fin! Det är ju verkligen er film (som vissa par har låtar så har ni en film hihi) :D Kram

Svar: verkligen! hihi ja men eller hur :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Åh jag vill också se lejonkungen och så mysigt ni har haft det! <3 Kramis

Svar: :D
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Åh lejonkungen! Den är så bra, älskade den och hade gärna sett den igen även om den är sorglig. Och vad duktig kille ni har, även om han saknade er :)

Svar: ja så fin! ja verkligen
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Gumman! Jag har nämnt dig i morgondagens blogginlägg. Ville bara säga det så att du inte missar det. <3 Kramis

Svar: åh spännande :)
Pauline Hurtig

6 Angelica Wåhlin:

Åh, vill verkligen se den!

Svar: åh gör det, den var sååå bra
Pauline Hurtig

7 Ullie:

många som tycker den är bra
ja men det är alltid vi som förälder som ojar oss : )

kram fin lörag

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

vad kul att sovet gått bra och att filmen var så bra också! Håller dock med om det där med sorgedelarna: skulle inte utsätta mig för det IGEN :))

Svar: ja :D nä men eller hur :(
Pauline Hurtig

9 Therese:

Åh, vi har inte hunnit se den än och nu med en liten bebis känns bio inte optimalt så lär få vänta ett bra tag.

Svar: nej det är ju lite svårt, här finns det barnvagnsbio, det kanske kan vara något :) annars får ni vänta tills den kommer ut :D
Pauline Hurtig

10 Linda:

Åh vill också se!

Svar: gör det, den var så bra!!
Pauline Hurtig

11 Hilma Eklund:

Åh jag är så himla sugen på att se Lejonkungen! :D Vad roligt att den var bra! <3

Svar: ja alltså så bra!
Pauline Hurtig

12 Jessica Högberg:

Den är ju bra även utan dom extra sorgliga minnena... fint ändå💕

Svar: jo <3
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Var tvungen att kolla upp Lejonvakten och det är ju helt fel? xD Kiara är simbas dotter, han har ingen son? Finns en Lejonkungen 2 som heter Simbas Skatt som kom ut 1998. Kion heter egentligen Kovu och kommer från en annan lejonflock. De blir vänner i hemlighet fast deras familjer är fiender.

Svar: I Lejonvakten är Kion Kiaras lillebror, har ingen aning om hur de stämmer, men den är väldigt bra :)
Pauline Hurtig

14 Emma Engström:

Vissa saker, låtar och filmer kan bära med sig minnen verkligen! Skulle himla gärna vilja se denna <3

Svar: verkligen <3
Pauline Hurtig

15 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag måste se den!! :)

Svar: ja!! :D
Pauline Hurtig

16 Alice:

Så bra att det gick bra för honom att sova borta! Vill också se den, inte gjort än! ^^

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

17 My Nordqvist:

Åååh vill också se <3

Svar: ja den var så bra!
Pauline Hurtig

18 Dixi Wonderland:

Jaha xD Dock är han en kopia av Kiaras blivande vilket blir lite weird men antar Disney hade slut på fantasi eller något ;)

Svar: haha okej :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: