Bullet journal Augusti

Nu äntligen kommer uppslagen i min bullet journal för augustimånad. Det har dröjt dels på grund av att jag haft så mycket annat men också för att jag hade velat haft med solrosor på fotografierna. Men alltså jag har inte hittat solrosor någonstans så ni får nöjja er med altanen i bakgruden. Jag gjorde ett litet annorlunda månadskoncept, tyckte det blev så fint med veckosiffran i solrosensmitt. Dock blev de lite för lite yta att skriva varje dags planer på, men jag är ändå nöjd!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Åh din BuJo är SÅ inspirerande tycker jag!! <3

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

3 enna:

Så fint :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Så fint! Hoppas augusti blir en fin månad! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 Annie:

Så fin den är! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Blev riktigt fint :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Jessica Högberg:

Vackert

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Ullie:

håller med va fint det blev det är ju lite så man gör man struntar i det för det är mycket finare me blommorna =)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

9 Carolina:

Vad roligt med en bullet journal! Roligt att kunna rita upp lite själv och kunna göra precis som man vill ha det :D

Svar: ja jättekul!
Pauline Hurtig

10 Linda:

Gud vilken fin!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Sara:

Åh så vackert :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 ajlimullersandvik.blogg.se:

ääälskar att kolla andras bullet journals! Så snygg din är :D Själv skulle jag nog aldrig stå ut!

Svar: vad kul, tack snälla :D nä det passar nog inte alla
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

och med "stå ut" menar jag kalenderdelen, där jag alltid planerar in grejer så långt fram att jag skulle behöva göra klart flera månader framåt och då försvinner väl lite poängen :)

Svar: jag har gjort flera månader i förväg för i år, nästa år har jag tänkt att ha en sida i början där jag skriver in alla planer för varje månad och sedan för in de eftersom jag gör månaderna :)
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Älskar solrosor :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

15 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Riktigt snyggt! :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

16 Annika:

Det blev jättefint.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Erika:

FINT!! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

18 Yasmine:

Lika fint som vanligt! :D Kram

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

19 Angelica Wåhlin:

Du fixar alltid så fint :D

Svar: aw tusen tack! :)
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Vad fint det blev!

Svar: Tack så mycket för orden. :)

Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: