Sommarvärme

Igårkväll hade jag riktig ångest över att lovet var slut, vi har haft det så härligt. Jag har verkligen känt att vi varit lediga och hunnit njuta. Men jag kände mig inte riktigt redo att jobba. Men jag älskar mitt jobb så de gick bra, men jag har saknat Theodor så mycket. Idag har vi haft riktigt sommarvärme, så himla härligt. Så synd att de inte kom redan i helgen. Men jag fick sluta lite tidigare, hämtade Theodor och när vi kom hem satte vi oss på baksidan och åt glass. Så mysigt, gott och härligt! Hoppas värmen är här för att stanna.
 
Tycker den här hyllan är så fin, blir så glad när jag ser den.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Förstår att du hellre vill vara hemma med familjen och vad skönt att du kunde sluta lite tidigare på jobbet idag! <3 Kramis

Svar: jo såklart, ja :D
Pauline Hurtig

2 enna:

Härligt att ni fick njuta av sommarvädret idag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Celine:

Hyllan är verkligen ren inspo!

Svar: å tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Ida - foto & häst:

Såå vacker hylla!! Var inte heller riktigt redo att gå tillbaka till jobbet meen känns bättre nu när det är gjort haha ;)

Svar: tack så mycket! haha ja
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Så fin hylla! :D Jag jobbar ju jämt och har inte såna där helger eller lov, men förstår att det var motigt att gå tillbaka idag :)

Svar: ja förstår det, måste vara speciellt det med..
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Så fin hylla! :D Jag jobbar ju jämt och har inte såna där helger eller lov, men förstår att det var motigt att gå tillbaka idag :)

7 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Så himla fin hylla! det är konstigt att det sällan känns som att man är ledig tillräckligt länge ;)

Svar: tack! :) eller hur
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Förstår verkligen det =( Men samtidigt så är det inte allt för långt kvar till varken Kristihim eller sommar. Så snart lite ledigt igen =) KRAM finaste <3

Svar: jo :( ja det känns bra att ha det framför sig :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, man var allt lite seg när man åkte till jobbet igår :P

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

10 Annie:

Veckan går fort, så snart är det helg igen ska du se :)<3

Hoppas Du har en bra dag :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Förstår att det är vemodigt :(. Aldrig kul att behöva lämna sitt barn oavsett, man vill ju vara tillsammans.

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

12 Therese:

Vad mysigt med glass ute!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 Angelica Wåhlin:

Åh, hoppas också att värmen verkligen stannar nu!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Anita S :

Vädret är underbart nu verkligen :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

15 Hanna:

Super fint 😍

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Underbart med värmen <3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

17 Dixi Wonderland:

Ekollonen <3

Svar: älskar dom! <3
Pauline Hurtig

18 Annika:

Jättefin hylla.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

19 Alice Lindström:

Hoppas också på att sommarvärmen ska stanna!

Svar: ja hoppas!
Pauline Hurtig

20 Yasmine:

Vad underbart att ni också har fått sommarvärme :D Och superfin hylla, den känns väldigt personlig och hemtrevlig! Kram

Svar: ja :D åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: