Öroninflammation

Jag har ju skrivit om att Theodor haft feber och varit förkyld och igår upptäckte jag att de var gojigt i hans öra. Ringde direkt till hälsocentralen och vi fick snabbt träffa en jättebra läkare. De konstaterades öroninflammation och hon skrev ut penicillin och rekommenderade piggelin. Så vi gick och köpte det och idag mår han redan bättre. Lilla killen alltså. Det är jättemysigt att vara hemma med han, vi ser film, leker med dinosaurier, lägger pussel och äter piggelin men det är ju så hemskt att se när han har ont. Han håller sig för örat och säger att de gör ont, men annars säger han bara "det går bra" tillochmed när läkaren fråga om han har ont "de går bra".
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Nä, men stackars liten!! :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Vad söt han är, men jobbigt då han har så ont och ändå säger att det går bra. Mysigt även att ha honom hemma och mysa, trotts öron ont ♥

Svar: visst är han! ja verkligen<3
Pauline Hurtig

3 MADDISENJ.SE:

Usch stackarn. krya på honom!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Stackars liten och hoppas han snart kryar på sig! <3 Kramis

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

5 Sarah:

Stackars honom :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Fy då :(. Det gör ju så ont också, varit öronbarn och hade det om och om igen om liten :(

Svar: ja ursh :( jag hade de en gång när jag var liten och jag hade inte ont alls..
Pauline Hurtig

7 ullie:

ja men usch lilla vännen tur han e på bättringsvägen
det gör så rysligt ont o ha det

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Åh lillen då! Stackarn, men skönt att han redan mår bättre :)

Svar: ja, jätteskönt att de verka så fort :D
Pauline Hurtig

9 MALIN:

Men nej, stackare.... hoppas han blir helt frisk snart! Kram

Svar: ja :( tack!!
Pauline Hurtig

10 Farmor och svärmor :

Kryapåkramar till farmors älskade lilla prins ❤

Svar: <3
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men fyyy! Hade en period när jag var liten när jag och min lillasyster smittade varandra fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka med just öroninflamation. Jag tror vi var uppe i 6 kurer pencilin var. Heeelt sjukt!
Hoppas han blir av med det snabbt!! <3

Svar: åh vad jobbigt :( tack <3
Pauline Hurtig

12 Alice:

Men stackaren! Hoppas han blir frisk fort!

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Stackarn :(

Kom att tänka på en sak lite så där random. Men både du och din sambo har ju mörkt hår medans T är väldigt blond. Var någon av er blonda som barn men blev mörkare med åren? :P

Svar: ja :(
ja vi båda föddes blonda och jag var ljus till jag fyllde typ 8 så jag tror Theodor kommer bli mörk men han har mycket ljust i släkten så vi får se :D
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Men stackars lilla gulle, hoppas det onda går bort med det snaraste! <3

Svar: ja :( <3
Pauline Hurtig

15 Frida:

Ja jag älskar Halloween! :D
Men usch stackarn! Jag hade också öroninflammation nrä jag var liten, minns att det gjorde ont

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

stackaren då, hoppas det går över snabbt :(

Svar: ja, tack!
Pauline Hurtig

17 Josefine:

Stackars :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

18 My Nordqvist:

Men uscha :(

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Lilla stackarn, hoppas det blir bra snart! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

20 Elin:

Åh hoppas han kryar på sig snabbt!! Kram

Svar: tack!
Pauline Hurtig

21 Louise:

Stackare tur att det redan är bättre iallafall! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Emelie Andersson:

så söta bilder :)
skönt att han redan verkar piggare.

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

23 natalia:

Men usch! Han får verkligen krya på sig<3

Svar: ja :( tack <3
Pauline Hurtig

24 Annika:

Hoppas att han kryar på sig fort.

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Alice:

Naw, stackaren! Men skönt ändå att ni kan umgås och ha det mysigt. <3

Svar: ja<3
Pauline Hurtig

Kommentera här: