Invigt nya muminmuggen

Idag har jag känt mig rätt nere, det har varit så mycket nu och det känns som att jag inte hinner något. Jag var på årskontroll hos reumatologen idag och det gick väl rätt bra, ingen pågående inflammtion men stram, de vill att jag ska äta medicin men jag vill inte göra det.. och jag fick ännu fler mediciner utskrivna.. Fick sluta lite tidigare idag på jobbet och kunde där med hämta Theodor tidigare. Vi stannade i en lekpark påvägen hem, det var så kul. Sedan beställde vi hem mat som vi åt i vardagsrummet framför en Nicke nyfiken film, så mysigt! Ska bli så skönt med helg imorgon, jag kommer att starta den med bio med mamma, vi ska se unga Astrid och jag ser verkligen framemot det, var så längesedan jag var på bio. 
 
Nu ikväll har jag äntligen invigt min senaste muminmugg.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Muggen är verkligen så himla fin! :-D Kramis

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

2 ullie:

åh låter tråkigt
hoppas det ordnar sej
mugen va jätte fin såg mysigt ut

Svar: ja det känns bättre redan :) tack! :)
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Kanon :)

4 Celine:

Är så avis på alla dina muminmuggar hihi!

Svar: hihi :*
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Mysigt med hämtmat o bio imorgon :) Hoppas du mår bättre snart <3

Svar: ja :D tack det gick över fort :)
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt det såg ut! :)

Sv: hahha ja jag är ganska lång, du blev utmanad med så hoppas du gör den :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

7 Maria:

Muggen är superfin och jag hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men åh! Det gjorde du verkligen rätt i! Kanske den perfekta lilla peppen som behövdes just där och då =) STOR KRAM finaste <3

Svar: ja eller hur! :D
Pauline Hurtig

9 Johanna:

oh filmen om astrid vill jag med se Hoppas den är bra!

Svar: ja så bra!!
Pauline Hurtig

10 Angelica Wåhlin:

Mysigt med bio :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Oh, unga Astrid vill jag också se!! Berätta hur den var sen!!

Svar: ja den kommer i ett inlägg sen :D
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Vad mysigt med bio!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Tråkigt att du har känt dig nere :( Hoppas att ni får en jätte bra helg och att du mår bättre snart så att du inte behöver äta medicinen :(

Svar: ja men ibland blir de bara så :/ tusen tack!
Pauline Hurtig

14 Louise:

Hoppas de löser sig! Himla fin mugg! :)

Svar: tack! ja visst är den :D
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Jobbigt att känna sådär, hoppas det blir bättre snart och att humöret går upp :)

Svar: jo, det kommer å går :)
Pauline Hurtig

16 Amanda (Swedish Passport):

Usch då, hoppas allt känns bättre snart! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

17 sara:

Hoppas du känner dig bättre snart, mysig bild iaf :)

Svar: tack det gör jag. tack snälla!
Pauline Hurtig

18 Emma Engström:

Muminmuggarna är verkligen fina!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 MALIN:

Dom är så himla fina! Kram

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

20 Sarah:

Hoppas att du mår bättre nu :)

Svar: det gör jag :)
Pauline Hurtig

21 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Har nog missat men varför går du hos reumatologen?

Svar: för att jag har reumatism, seronegativ polyartirit rättare sagt
Pauline Hurtig

22 EVELINA:

Hoppas du får en fin helg så att du kan ladda ny energi! Den är jobbig den där känslan när det är mycket på gång men man ändå känner att man inte får gjort så mycket som man skulle vilja, ofta tror jag att det handlar om att man har för höga krav på sig, ett tips kan vara att bara försöka fokusera på de saker man verkligen får gjorda och vara glad över dem, så fixar man det andra när man har mer energi. Man får lov att vara snäll mot sig själv, särskilt när man känner sig nere och energin inte riktigt finns <3 Sköt om dig!

Svar: tack så mycket! ja så är det nog <3 tack!
Pauline Hurtig

23 Elin:

GUUUUD vilken mysig bild!!! Kram

Svar: nä men åh, tack!
Pauline Hurtig

24 natalia:

De muggarna är så fina!

Hoppas du blir bättre! :*

Svar: ja :D tack det är jag!
Pauline Hurtig

25 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Hoppas du snart känner dig bättre :)

Svar: tack! de går lite upp å ner..men så är de ju ibland..
Pauline Hurtig

26 enna:

Så mysig bild:)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Linda:

Så fin mugg! Har också en del mumin muggar, så fina. Lite små ibland kan jag tycka, bara. Hoppas att du känner dig bättre snart.
Svar: Ja, så himla läckra skor!

Svar: tack snälla! ja det kan jag hålla med om. tack!
Pauline Hurtig

28 Jasmine:

Bra att du tar vara på dig dagar då det behövs lite extra.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Jo :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: