Höstlistan

1. Beskriv din höst med tre ord

Mysig, lugn, te-ig.

2. Hur mycket gillar/ogillar du om hösten till skillnad från de övriga årsiterna?

Jag gillar alla årstider, tycker att de har olika charm, men jag tycker att vintern är för lång, skulle gärna ta bort typ februari och mars. Hösten är ju verkligen mysets årstid.

3. Vad var bäst med sommaren?

Vi har haft en underbar sommar! Kommer att göra en liten throwback snart så får ni se.

4. Spendera hela hösten inomhus eller utomhus?

Oj vad svårt, hösten har ju så fina färger ute men samtidigt ligger jag gärna under en filt å ser film... hm.. men skulle nog säga inne.

 

5. Vad kommer du dricka och äta i höst?

Te och varm choklad, ska försöka lära Theodor hur gott varm choklad är.. Något speciellt jag vill äta i höst är väl sötpotatispommes, mums.

6. Vad är bäst/sämst med hösten?

Bäst är myset och färgerna, sämst är den gråa tiden.

7. Hur höstmyser du?

Ser film, läser böcker, ritar och bakar.

8. Hur ser den optimala höstoutfiten ut?

Vida svarta byxor, stickad tröja.

9. Den bästa musiken för regniga dagar?

Lugna avicci covers.

10. Hur förbereder du dig inför vintern?

Ehm...köpter julklappar?

 
 Bilderna är fotade av Anna förra året. Vill verkligen få till en photoshoot i höst med.

Kommentarer:

1 Johanna Utterberg:

Åh den listan har jag också på g i arkivet :)

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

2 Jonna:

Vilken mysig lista <3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vilken mysig höstlista :). Känns lite som den är ungefär lika som för mig :)

4 Frida:

Jag håller helt klart med dig om att man spenderar stora delar av hösten inne :)

5 enna:

Det är ju så mysigt med höst! <3

Svar: ja :) <3
Pauline Hurtig

6 Jasmine:

Tack Pauline för en inspirerande lista med värme och kärleksfulla bilder på er.
Se mitt senaste inlägg för att ta del av mina svar på höstlistan!
Kram

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Te är verkligen ett måste på hösten :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

Fin lista, tror dock inte på att du är mest inne;)

Svar: tack! haha nä kanske inte.. jag vet inte
Pauline Hurtig

9 Elin:

Så kul inlägg och så fina ni är!! Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

10 Linda:

Så fina bilder & härlig lista!
Svar: Oh ja filmen var så himla bra!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, hösten inbjuder många gånger till soffmys - men också utomhusaktiviteter! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Johanna:

Härlig höst lista! :)

13 Carolina:

Underbar höstlista med en massa fina bilder! Älskar både att din son och fästman villigt ställer upp med fina bilder :D

Sv; tack snälla!

Svar: tack så mycket :D ja de älskar jag med haha
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Mysig lista :)

15 Jeanette:

Vilken härlig lista :)

16 Alice Lindström:

Mysig lista!

17 Netti Starby:

Hösten är verkligen mysig! :-D Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

18 Alice:

Så mysig lista, te och varm choklad är ju för gott, och superfina bilder! ^^

Svar: ja eller hur! tack :D
Pauline Hurtig

19 Frida:

Kul lista :)

inte :O Jag är precis tvärtom, jag måste ha datamus när jag sitter vid datorn. men sen spelar jag en hel del också så jag är van vid att ha en datamus :)

20 Emma Engström:

Höstlistor är ju så mysiga! :D

21 Ida - foto & häst:

Så härlig lista och så himla fina bilder! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 ullie:

hi hi tror nog att du mest blir ute är du inte en ute människa sådär? =)

Svar: haha ja kanske, fast just hösten, nä jag vet inte :D
Pauline Hurtig

23 Ida:

Kul med listor :)

24 Emelie Andersson:

Vilken härlig lista, kanske snor den om det är okej? :)

Svar: tack! ja absolut :)
Pauline Hurtig

25 Annika:

Åh, så fina bilder på er. Särskilt den på Theodor när han sitter med nallen.Och bilden där han sitter på resväskan.Fin lista.

Svar: tusen tack D:
Pauline Hurtig

26 sara:

Mysig höstlista! Och vilka fina bilder på er :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

27 anniepiie:

Åhh vilka fina bilder du delar med dig av. :D Te är så himla gott. :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

28 natalia:

Härlig lista!

29 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Kul med en höst lista! :)

30 asta:

Men åh så fin familj!

Svar: aw tack så mycket :D
Pauline Hurtig

31 Josäfin Andersson :

Såå söta bilder :D

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

32 Denise:

Så många fina bilder! :)

Svar: Tack!!
Pauline Hurtig

33 Miss A.:

vilken härlig lista, hösten är absolut min favorit! och så så fin bild!😍

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: