Fredagsmys

 Min lilla busunge♥
 
Idag jobbar jag kväll så jag och Theodor hade fredagsmys redan igårkväll och nu på morgonen. Vi cyklade till förskolan idag vilket vi båda tycker är så roligt. Något som inte är så roligt är att lämna honom. Han blev så himla ledsen, så där så man känner hur ont de gör i honom. Å ont gör det i mig med, saknar honom så när vi är ifrån varandra, trots att han gör mig galen ibland haha. Nu sitter jag på bussen påväg på jobbet och hoppas på en lugn kväll och att mina grabbar har en mysig kväll hemma. Önskar er alla en mysig fredag!

Kommentarer:

1 sara:

Mysigt att ni fick lite fredagmys imorse istället, men jobbigt med lämning. Lexus blir också ledsen när jag lämnar, men sen när jag gått så är det inget sen vilket känns skönt iallafall :)

Svar: ja :) det är min sambo som lämnar annars och då går det jättebra :)
Pauline Hurtig

2 Celine:

Men hur söt? <3

Svar: ja visst är han :D
Pauline Hurtig

3 Amanda (Swedish Passport):

Men alltså åh, sötnosen! Älskar de här bilderna!

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Så himla söt!!!

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Usch jag vet hur det känns och hoppas att du får en lugn kväll på jobbet! Kramis

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

6 Therese Bjärstig:

En bra jobbfredag till dig! Och trevlig helg :-)

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söt :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Älskar första bilden, så fin! Måste även säga att jag blev så otroligt rörd av din kommentar angående mina videos. Just att lilla Theodor sitter och tittar <3 Vet att jag inte känner er personligen men jag har ju läst din blogg sen innan han var född så det gjorde mig väldigt rörd ska du veta. Tack för att du delade med dig av det :D

Svar: tack så mycket! vad roligt att höra <3
Pauline Hurtig

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh fy då :(. Det är aldrig roligt när ens barn blir ledsen :(

Svar: nej :/
Pauline Hurtig

10 enna:

Vilka söta bilder <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Petra:

så himla söt

sv tack så mycket

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

12 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh förstår att det är jobbigt att se honom så ledsen... :(

Svar: ja de är hemskt :(
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Mysbilder och kan tro att man saknar sin lilla när man är ifrån varandra. :)

Svar: tack så mycket! ja verkligen
Pauline Hurtig

14 ullie:

usch hade tre som grät då ja lämnade samtidigt på tre avd ja trodde ja dog innan man vvisste det är en period så hoppas det går över snart
kramar o fin lördag o mys på ni

Svar: så jobbigt :( ja det är min sambo som lämnar annars å då går de bra :)
Pauline Hurtig

15 Angelica Wåhlin:

Men vilken charmis!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

Mamma hjärtat... Tur ni fick en mysig kväll sen <3

Svar: ja :( eftersom jag jobbade så fick vi ju inte de :/
Pauline Hurtig

17 Tina:

Sv: ja hösten är så himla mysig! 😍 åh så fina bilder! Så söt han är! Usch vad jobbigt att han blev så ledsen när du lämnade! Måste vara hemskt! Hoppas du fick en fin kväll på jobbet!😊💖

Svar: tack så mycket. jadet är hemskt :( tack det hade jag!
Pauline Hurtig

18 MALIN:

Alltså han är så fin!!!! Kram

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Himla mysigt ni verkade ha haft det tillsammans! :D

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Himla mysigt ni verkade ha haft det tillsammans! :D

21 Emelie Andersson:

så himla mysiga bilder :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Sandra SG:

så himla härliga bilder!

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

23 Jessica Högberg:

oj, sorry, missförstod

24 Jessica Högberg:

oj, sorry, missförstod

Svar: Ingen fara! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: