This weekend

I Lördags fick jag sovmorgon, Jonas har ju varit borta på jobb och jag har jobbat dag så de har blivit tidiga mornar. Så igår lät Jonas mig sova ut och de var verkligen skönt, jag har ju varit lite små sjuk också och lyckades sova enda till halv 10 vilket jag aldrig brukar göra så de behövdes nog. Annars grejade vi på hemma och på eftermiddagen for vi till stillhetens kappell. Jonas skulle jobba lite, spela piano under ljuständning, vi följde med och tände ljus för dem vi saknar. "till morfar" sa Theodor när han satte ner sitt ljus, så fint. Efter det for vi till Theodors farmor där vi blev bjudna på middag, gott, mysigt och trevligt.
 
Idag, Söndag, grejade vi på här hemma, sedan for jag och Jonas å lämnade Theodor hos sin mormor eftersom vi skulle jobba. Jag på mina tre dansklasser, kan tyvärr inte dansa så mycket själv pga. höften men de gick ändå bra. Sedan for vi till mamma där vi blev bjudna på middag också väldigt gott och mysigt. Nu sover Theodor. Ikväll var han sådär "inte alls trött" och skulle minsann inte ligga ner, men sen helt plödsligt sov han, så sött haha. Och det gör även Venus som ni kan se på bilden. Själv bloggar jag, ser youtube och inväntar Jonas, som är på bandrep, för lite soffmys.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken mysig helg du har haft! :-D Kramis

Svar: jo verkligen :)
Pauline Hurtig

2 Sara:

Men gud vad sött att hon ligger bredvid

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Sara:

Men gud vad sött att hon ligger bredvid

4 Linnéa:

Men sååå himla fint rum <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så skönt med sovmorgon. Det behövs verkligen ibland

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Vilket mysigt rum han har! Kram

Svar: å tack :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

men så gulligt med båda gosar
ja du helgen går så himla fort alltid o nu när de små haft lov vips så va det slut

speglekuben har jag gjort själv :D

Svar: ja :Djo de gör ju de
Pauline Hurtig

8 Frida:

Ja det vore ju så nice att ha en sådan kalender att öppna varje morgon man vaknar :D

SKönt med sovmorgon. Och mysig bild :)

Svar: verkligen! å tack :)
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Va mycket ni har hunnit med och skönt med sovmorgon :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Härlig helg, "Inte trött - sover" är så gulligt, haha

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson :

Vad skönt att du fick ta del av en sovmorgon! :)

Svar: ooja!
Pauline Hurtig

12 Jeanette:

Vad skönt att du fick en sovmorgon :) Låter riktigt skönt

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

13 Matilda Berlin:

Låter verkligen som en riktig toppenhelg fina! Så mycket familjekärlek är ju bara underbart!! Kram <3

Svar: ja :D<3
Pauline Hurtig

14 Louise:

Men gud vad gulliga ! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

så skönt o sova ut :)

16 Johanna Utterberg:

Vilken myshelg ni har haft :)

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så bra att han somnade ändå :) Det verkar som att han inte har några problem med det :)

Svar: nej han är rätt lätt faktiskt :)
Pauline Hurtig

18 Alice:

Men så söt bild!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Johanna:

Låter som en mysig helg! Och visst är ungarna härliga när de inte alls är trött, jag skall inte sova och vips så sover dem.

Svar: det var det :) haha ja!
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Väldigt mysigt att bli bjuden på middag! :D

Svar: jo :D
Pauline Hurtig

21 Therese Bjärstig:

Sovmorgon är ljuvligt, de behöver man lite då och då :-D

Svar: ja man gör ju de :D
Pauline Hurtig

22 Angelica Wåhlin:

Låter som en fin helg :)

23 sara:

Lät som en bra helg :)

Kommentera här: