Sovit hos mormor

Igår jobbade jag kväll och Jonas är i Älvsbyn på en musiktävling med sitt band. Som tur är kunde Theodor vara med min mamma. Jonas lämnade honom på mammas jobb så han fick vara där en stund och leka med de andra barnen, hade gått superbra! Jag slutar 8 å så tar det ett tag att åka så vi bestämde att Theodor och jag skulle sova över hos mamma på mitt gamla flickrum, så mysigt. Dels för att de var sent för oss att börja åka hem, Theodor lägger sig egentligen vid 19.30, och dels för att jag inte gillar att sova själv. När jag kom hem till mamma hade Theodor lagt sig på en kudde på golvet med en filt över sig och såg på Nicke, han kan han. Vi mös ett tag och gick sedan ner och la oss tillsammans. Theodor var lite övertrött men somnade ändå bra. Vi har sovit där en gång tidigare men han vaknade till en gång på natten och var lite virrig var han var, men såg då mig brevid och somnade om direkt, så söt. På förskolan igår hade Theodor på sig sin nya Bamsetröja och hade packat sin Bamseväska med grejer han ville ha med sig till mormor. Tycker de är så himla söta, kommer båda från Lindex.
 

Kommentarer:

1 anniepie:

Åhh sååå fina köp. :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt :) fina inköp!

Svar: absolut! tack :)
Pauline Hurtig

3 MALIN:

Älskar Bamse-tröjan! Helt underbar ju! Kram

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

4 ullie:

ja va mysigt e e för söta

Svar: :D
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt för er :)

Svar: ja supermys :)
Pauline Hurtig

6 Frida:

Vilka fina, och vad mysigt med övernattning :)

Ja jag älskar också drakfrukt! I Asien säljs de överallt jättebilligt! Önskar att det fanns mer av dem här i Europa.

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

7 Therese Bjärstig:

Så söt bamseväska, den skulle även jag kunna tänka mig ;-D

Svar: ja visst är den! som sagt från lindex :D
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Så fina och mysigt ni har haft det! :-D Kramis

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Så mysigt för din mamma att ha er över :D

Svar: aw :D
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Mysigt :)

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

11 Yasmine:

Mysigt att sova hos mormor! :)

Svar: JA :D
Pauline Hurtig

12 snyggafilippa.blogg.se:

Meeen så söt tröja!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

13 JoJo:

så fina inköp! :D jag älskade bamse när jag var liten.

Svar: tack! ja Theodor gillar dom med :)
Pauline Hurtig

14 Mamma och mormor:

Så roligt och mysigt att ha er här ❤

Svar: tack för att vi fick vara hos dig <3<3
Pauline Hurtig

15 Emelie :

Men åh, vilken söt kasse! En sån skulle jag kunna ha själv:)

Svar: Ja men eller hur!
Pauline Hurtig

Kommentera här: