Vårat hem

Vi flyttade ju in i vårat älskade hus i Augusti 2017 och vi trivs så himla bra. Jag tänkte nu ta och visa vad vi har gjort om här hemma och vad jag skulle vilja göra.
 
 
I köket så tog vi tidigt och skickade köksluckorna på lack så de blev vita. Bänkytan som inte sitter vid diskbänken har jag målat grå. Bänkarbetsskivan vill jag sååå gärna byta + lister och och så vill jag måla dörren och karmen till tvättstugan vit. Men är lite rädd att de blir för grått och vitt, om de nu kan bli det?
 
 
 
I vardagsrummet har vi målat spaljen vit, det var verkligen ett snabbt måste för mig och det blev så bra. I vardagsrummet var det en fondvägg som vi inte riktigt gillade så den har vi bytt ut mot en tapet med vita tegelstenar I vardagsrummet så har vi planer på att byta fönster och så skulle jag vilja måla dörren och karmen in till arbetsrummet vit.
 
 
 
I Theodors rum var det en fondvägg så den tapetserade vi väldigt snabbt om till denna underbara med luftballonger.
 
 
Nere toan gillar jag inte alls.. den skulle jag vilja göra om helt, men det känns heller inte som någon jätteprio med tanke på hur fin den på övervåningen är, men någon gång så.
 
Ute så ska vi byta staket på baksidan, det är rött och fallfärdigt.
 
Fick jag drömma helt skulle jag även vilja ha en inglasad altan med värme och en öppenspis i vardagsrummet.
 

Kommentarer:

1 MALIN:

Ni har gjort det så fint! Jag tycker du ska köra på dina idéer på köket - kommer bli galet snyggt! Kram

Svar: tusen tack! ja de blir nog så, såsmåning om :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint ni har gjort! :-D Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Johanna:

Helt klart har ni gjort huset mycket snyggare än innan :)

Svar: vad roligt att du också tycker det :)
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Så fint det blivit, kul att se före och efter :D Är så roligt att inreda :)

Svar: tack snälla :D ja älskar de!
Pauline Hurtig

5 Sofia Johansson:

Vad fint ni gjort de. Tapeten med luftballongerna är ju så fin. Hade själv tänkt mig en liknande i sonens rum men mannen lyckades övertala mig att välja en annan. Blev väldigt nöjd med den också 😊

6 Sofia Johansson:

Vad fint ni gjort de. Tapeten med luftballongerna är ju så fin. Hade själv tänkt mig en liknande i sonens rum men mannen lyckades övertala mig att välja en annan. Blev väldigt nöjd med den också 😊

Svar: tack så mycket! vi ääälskar denna hela familjen :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

va fint ni gjort o nä det blir aldrig för vitt bara renare
vi målade ju spalje me vid trappen klart värt allt slit så fint

Svar: tack så mycket! ja kanske gör de :D jo de var ett jobb haha
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint ni har det :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Men åh! Sån skilland det "lilla" ni har fixar har gjort! Det blev verkligen såååå himla fint =) Kram <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

10 Therese Bjärstig:

Så fina förändringar, med små medel har det blivit helt annorlunda!

11 Celine:

Ni har det ju verkligen så fint!

Svar: tack!! :)
Pauline Hurtig

12 snyggafilippa.blogg.se:

Men såå fint ni har gjort det! :D

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Vad fint ni har fått det :D Det är så roligt att se före och efterbilder :D

Svar: tack snälla :D vad roligt att du tycker de!
Pauline Hurtig

14 Annika:

Vad jättefint ni har,ser hemtrevligt ut. Trevlig helg.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Louise:

Så fint ni gjort det! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 enna:

Älskar före och efter inlägg, extra kul när allting blivit så fint :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Dixi Wonderland:

Vilken skillnad :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 sarah :

åh fint det var =)

19 Sara:

Superfint verkligen!!

20 Sara:

Superfint verkligen!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Ellen Gräntz:

Men så fint och mysigt ni har det!

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

22 Josäfin Andersson :

åh vad fint det blir!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

23 Angelica Wåhlin:

Wow, så fint!

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

24 Jasmine:

Vilket fint hem ni har! Kul att du delar med dig. :)

Svar: Jag ser fram emot att vara ledig i mellandagarna. Skönt för dig som är ledig veckan efter.

Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: