Real queens fix eatch other's crowns

 
Jag berättade ju om att jag beställt ögonskugspaletten Bibbz signature eye palette från CAIA cosmetics (Bianca Ingrossos sminkmärke) å några dagar innan jul kom den. Å jag är såå nöjd, alltså den är så fin, så fin förpackning och så fina färger. Jag har använt den några gånger nu och tycker verkligen att den är så bra. Jag kommer bara använda denna vid "speciella tillfällen" då jag har tid innan att sitta och sminka mig en stund. Tycker det är så härlig egentid. Jag har aldrig ägt en bra ögonskuggspalett innan men denna är verkligen så pigmenterad och lättarbetad, blendar ut såå fint. Älskar den hihi! Å i julklapp fick jag necessären från Caia av Jonas. Alltså den är så fin och bra, den går att fälla ut så att den liksom verkligen är öppen när den är öppen, så inte sidorna åker ihop. Vilket verkligen passar mig, för min brukar alltid tippa när jag sminkar mig. Ser framemot att få se vad Bianca mera kommer släppa med CAIA!
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Den är så fin, och vilka fina bilder du tagit på den <3 Ska bli sååå spännande att se vad mer hon släpper :D Hoppas det kommer nya produkter snaaart!

Svar: verkligen! å tack :D ja så kul :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilken fin palett och härliga färger! :-D Kramis

Svar: visst är de!!
Pauline Hurtig

3 Tina:

Gud vad fina ögonskuggor! Älskar när de är glittrigt :)

Svar: eller hur! jag med :D
Pauline Hurtig

4 Alice:

Åh vad jag varit sugen på att beställa den!

Svar: den ska komma in igen :D
Pauline Hurtig

5 Johanna:

Härligt att du är nöjd! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Bella:

Kul! Önskar att jag var bra på att sminka mig

Svar: ja :D jag är inte heller så bra men tycker de är kul :)
Pauline Hurtig

7 Yasmine:

Den ser så fin ut! Jag vill bli bättre på att sminka mig. Jag kanske får unna mig en kurs i år! :) Kram

Svar: ja det skulle nog vara kul :)
Pauline Hurtig

8 Marielle Friman:

Riktigt fina färger! 😍👌🏻

Svar: visst äre!
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Vad kul att du gillar den!! :)

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Åh så roligt :)

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

11 My wonderful loves:

Å så fint! Färgerna är som ögongodis!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

12 ullie:

har vunnit nån sån dr ska bli kul o se när den kommer
en va jätte fin bra jord färger

Svar: men vad kul! :) inte en Caia va? :)
Pauline Hurtig

13 sara:

Färgerna ser riktigt fina ut :)

Svar: det är de :D
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Så himla avis jag blir!! alltså WOW vad fin!!! Kram <3

Svar: ja visst är den!! ska komma in flera snart <3
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson :

Åh vilka fina färger! :) skulle vara kul att se den på sen :)

Svar: ja så fin :D hade den på julafton så där kan du se, men kanske kan visa bättre nån annan gång :D
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Härliga färger :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

17 Petra:

Åh, vilka härliga färger :-)

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

18 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jisses, så sparkly!! <3

Svar: eller huuur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: