Dan före dopparedan

Igår var jag och mamma på Christmas on ice, en så mysig jultradtion vi har. Vi har alltid gått på konståkningens julavslutning, min danslärare Irina Majorva koreograferar det, hennes man har tränat, och hennes söner åker och koreograferar. Nu gör de en jättestor föreställning varje år, det är jättemånga åkare, artister och eldshow. Alltså det är såå himla bra och mysigt.
 
Efter det var jag, Jonas och Theodor på middag på waldorf för att fira Jonas lillasyster Annas födelsedag. Trevligt och mysigt!
 
Idag har vi firat lite jul hos Theodors farfar med familj. Å Nu ska åka till några vänner på uppesittarkväll. Jag har aldrig spelat bingolotto på uppesittarkväll så det ska bli väldigt roligt. Jag har gjort en lott till Theodor så han också kan vara med och spela, ska bli så mysigt!
 
Å detta blir mitt sista inlägg innan jul så nu vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul!!
 
 

Kommentarer:

1 Frida:

Vad mysigt och vilka fina bilder :)

Jag håller med, tycker också de färgerna är snygga och sen lägger man till lite personliga saker :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

2 Celine:

Vill verkligen se Christmas on Ice i Luleå någon gång! Särskilt då jag känner personer som uppträder!

Svar: ja det är så roligt!!
Pauline Hurtig

3 Ellen Gräntz:

Så mysigt och fint! Kissarna <3 God jul till dig och familjen!

Svar: tack så mycket! god jul! :)
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Åh vad mysigt och så gulliga bilder! :-D Kramis

Svar: ja :D tack!!
Pauline Hurtig

5 Alice:

Vad mysiga bilder! God jul!

Svar: tack :D detsamma!
Pauline Hurtig

6 Beatrice Jakobsson:

Gud vad fint ni har det! :)

Svar: å tack :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

har lika dan ren

va mysig tradition
god jul önskar ja kram

Svar: den är så söt! ja verkligen :) tack!
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Så mysigt <3 God jul!

Svar: tack så mycket!<3
Pauline Hurtig

9 mammatillmirakel.blogg.se:

God jul!!! 🎄

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

GOD JUL FINASTE!!! Ge hela familjen en riktigt stor kram från mig!! <3

Svar: å tack så jättemycket!! kramar tillbaka! :)
Pauline Hurtig

11 enna:

Christmas on ice låter hur underbart som helst :) <3

Svar: det är det <3
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Önskar er alla en riktigt god jul! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Jag har sett några klipp från Christmas on Ice då jag är bekant med en som åker, och det verkar sååå häftigt! :) Skulle gärna vilja se det live någon gång! God Jul till er familj! :)

Svar: vad kul :) det är det verkligen! tack :)
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Jag hoppas att du och familjen fick en helt fantastisk jul :D Tusen tack för de fina julkortet åter igen <3

Svar: tack så jättemycket! <3
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson :

Hoppas er julafton har varit super! :) så fina bilder!

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

16 sara:

Mysiga Bilder! Hoppas ni fick en fantastisk dag igår :) GOD JUL !

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

17 Angelica Wåhlin:

Men så mysigt med Christmas on Ice!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: