Luftballonger DIY

 
Jag tycker, liksom många andra mammor, att det är så himla fint med luftballonger i barnrum. Jag tittade på några att köpa, men det jag skulle vilja ha fanns inte i rätt färger och skulle gå på 1500 kr. Så jag kände som nej. Tänkte då att jag nog skulle kunna göra några. Perfekt att kunna göra i färg och storlek som jag vill ha. Jag valde att virka i tyggarnet Hooked Zpagetti, i korgen har jag satt låtsas värmeljus, vilket ger ett så fint och mysigt ljus. Är riktigt nöjd faktiskt!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad söta! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Celine:

Men åh så söta!

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

3 Photo by E M E R E L L A:

MEn jag dör så himla fina!! Så duktig du är! Då jag blir mamma så hoppas jag att jag också kan göra såna där fina saker för mina barn :)

Svar: aw tusen tack!
Pauline Hurtig

4 Nathalie Tegelstam:

Men så himla söta!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Anonym:

Sv: riktigt bra serie och den finns på Netflix :)

Va söta :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

6 Days by Johanna:

Åh så fina!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 Therese:

Åh vilka söta :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Felicia:

vad söta :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Men åhh! Detta älskar jag :D Så fina dom blev, bra jobbat!

Svar: åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

10 A M:

gud så gulliga de var!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Men så söta!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Åh så fina, du är så duktig! :)

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

13 sandra:

så fina!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

14 ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så fina :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Emma Grann Fotografi:

Såå fint! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

16 Natalia:

Gud så fint :)

Har en tävling på bloggen där du kan vinna en box med massa te, var gärna med.
Ber om ursäkt om du inte gillar att jag tipsar om tävling.

Kram fina du <3​

Svar: tack! vad roligt!
Pauline Hurtig

17 Gabriella:

Såååå himla fina!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

18 Zyllah:

Guuu va snygga. <3

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

19 Tilda Barkselius:

Gud vad duktig du är på att pyssla!

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

20 jessy:

Va söta :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

21 MALIN:

Men wow, vad fina :) Vad duktig du är! Kram

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

22 Sofhia:

Så himla fina, vad duktig du är

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

23 Erika:

Men SÅ fina! Önskar jag kunde virka men har helt tappat det :)

Svar: åh tack! det är ju ganska lätt faktiskt, du kan säkert om du provar :)
Pauline Hurtig

24 Ida:

Men gud vad fina och söta dem var!! :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

25 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Ååå, vad söta! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

26 Sara Ekman:

Men åh så söta :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

27 Angelica:

Så fruktansvärt fina!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

28 J:

Galet söta!!

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

29 Henrik Olsson:

Vad fina! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

30 Linda:

Gud så fina!!

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

31 Anonym:

super snygga!

32 Sara:

super snygga!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

33 Jessica Högberg:

Vilka fina! Ljusen passar verkligen bra=)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

34 Emma :

men såå söta

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

35 My:

Åh vad fina :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

36 erikasblogg.se:

Ja men du vad fina! Jag älskar att pyssla och diy:a men har inte ngt projekt på gång för tillfället. Har du förresten delat dessa bilder eller inlägget i nån pyssel-grupp på fb? Tror att de skulle kunna inspirera andra mammor :)

Svar: åh tack så mycket! nej det har jag inte gjort, tack för tipset, roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

Kommentera här: