En tidig julklapp

I Söndags när vi var hos mamma fick vi en tidig julklapp, nämligen en videokamera!! Jag blev såå glad, det går ju att filma med kamera och mobil men det känns så roligt att kunna filma Theodor med en bra videokamera. Vi fick den i förskott då hon tänkte att vi nog vill ha den redan från julaftons morgon. Jag älskar att se på videos från när jag var liten, ska bli så kul att visa Theodor när han blir äldre. Lite roligt också att mamma fick en videokamera av mormor och morfar min första jul. Och att jag nu fick en av Theodors mormor hans första jul. Tack igen mamma ♥
 
Bild från min instagram på några av klapparna som jag slagit in i år.
 
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Vad snällt av henne!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

2 Lucy:

nej men vad gulligt av henne:D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

3 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Så snällt av henne :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

4 A M:

Åh vad snällt! Inspo-bild!!! Så fin!!
sv; Ja ellerhur! :D

Svar: eller hur! åh tack :D
Pauline Hurtig

5 Zyllah:

Vad trevligt med en tidig julklapp. Jag fick också en tidig julklapp i form av en kamera vilket var ganska trevligt. <3

Svar: verkligen! vad roligt!
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Åh vad roligt att ni fick en videokamera! :-D Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

7 Natalia:

Så roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Celine:

Men åh vilken fin present!

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

9 Anna/Faster:

Åh vad roligt! ☺❤

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Åh vad kul, älskar också att titta på gamla videos från när man var liten :)

Svar: ja :D ja så kul!
Pauline Hurtig

11 Liene Svärd:

Tack så mycket :D


åh vad kul julklapp!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

12 Gabriella :

Men åh såå roligt, mina föräldrar filmade jättemycket när vi var små vilket är såå roligt att titta tillbaka på!!

Svar: ja så kul!
Pauline Hurtig

13 Tilda Barkselius:

Men vilken underbar julklapp, så himla viktigt att dokumentera saker som händer!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Erika:

Men åh vad kul med en videokamera, älskade också alla videos från när jag var liten :)

Svar: ja så kul!
Pauline Hurtig

15 Anita:

Så fina klappar :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh en toppen julklapp! Perfekt ju!

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

17 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så roligt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

18 Carolina Thoor:

Det var fint utav din mamma att ge. Och ja, det är alltid kul att se på en sådan video och jag förstår helt och hållet att du vill visa Theodor samma sak! :D

Sv; tack ska du ha. Ja, han är super gullig :D

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

19 Therese:

Vad snällt och vad kul med en ny kamera :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

20 Henrik Olsson:

Vad roligt :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

21 Amanda CL:

vad roligt med en videokamera :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så snällt av henne :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

23 Ida Lindborg ♡:

Men så gulligt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 Freja Lindsjö:

Så kul! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

25 Ida:

Åh vad kul! Så fint inslagna paket!

Svar: oja! åh tack!
Pauline Hurtig

26 Therese Bjärstig:

Kul med kamera, vi köpte en som vi använt typ 5 ggr så hoppas ni är flitigare ;-p

Svar: det tror jag vi kommer vara haha :)
Pauline Hurtig

27 Ida:

Åh så himla fint som du slagit in! :)

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

28 Hemmamammafru.bloggplatsen.se:

Det har varit ganska mycket tjat om att vi ska ha en vit jul. En vit jul som inte menas snö utan alkoholfri jul. Å det tycker jag självklart är bra.. Men det är inte heller något som jag upplever som ett problem i min familj. Vi nöjer oss lika väl med julmust som något annat. Även om jag gärna dricker lite vin eller en snaps till sillen. Shit jag tycker jag framstår som en alkoholist hur jag än formulerar mig. Men alla som känner mig vet att så inte är fallet.
Något som jag upplever som ett större problem är mobiltelefonen. Den däremot tycker jag är en grej som INTE hör hemma på julafton!!! Julafton ska firas med närvaro!!! Därför kommer jag att checka ut från cybervärlden kl 15.00 när Kalle Anka börjar och låta min mobil sova fram tills att julafton är över!!! Är vi överens?!
Jag ska fira julen med mina nära och kära!!! Ska vi köra en dill?
Vem är med mig på detta???
Min bloggadress: http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

29 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men gud så roligt med en videokamera :D :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: