Om gårdagen

Igår morse for jag och mamma in till stan. Jag bjöd henne på hotellfrukost på Clarion, hon fick ju det i uppmuntringsresentern som jag gav henne, du kan läsa om det här. Det är ju såå himla gott med hotellfrukost alltså. Sedan fortsatte vi med en vända på stan och båda shoppade lite grann. Sedan for vi hem och min storasyster Therese, hennes man Rickard och mina syskonbarn Manfred (14 år), Melker (9 år) och Miranda (8 år) kom och hälsade på. Det var så himla roligt att ses! Dom bor i Askersund så vi träffas tyvärr inte så ofta.
Verkligen en jättemysig och rolig dag!
 
 
 

Kommentarer:

1 MALIN:

Vad gott med hotellfrukost! Det vill jag också unna mig nu när hösten kommit! Kram

Svar: ja det är man värd tycker jag :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad mysigt och hotellfrukost är så sjukt gott :-D Kram

3 ISA:

åh vad gott med hotellfrulle! borde man ha som inslag varje vecka ju :D

Svar: ja det skulle vara något :D
Pauline Hurtig

4 Amanda:

vad mysigt!

5 Sara Ekman:

Mysigt :)

6 LINNEA:

Hotellfrukost är det bästa som finns! Fint med en uppmuntringspresent, kram

7 Carolina Thoor:

Åh vad gott med hotellfrukost! Visste inte att man fick gå in och äta frukost på ett hotell utan att bo där :) men vad trevligt! Och vad trevligt att träffa på dina systersöner och systerdotter och även systern din med mera! :D

Sv; tackar! :)

Svar: supergott! här får man det iallafall, dom tjänar nog mycket på det!
ja superduperkul!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Vad gott med hotellfrukost! :)

9 Alice:

Mysigt! det där ser riktigt gott ut!

Svar: ja :) det var det!
Pauline Hurtig

10 Henrietta Nylund:

Ääälskar hotellfrukost!

11 Cajsa:

Hotellfrukost är livet!!

12 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

13 Prietha:

Så gulligt av dig!

14 sandra:

mysigt :)

15 Therese Bjärstig:

Hotellfrukost är ju aldrig fel!

16 Lucy:

Vad mysigt :D

17 tess- mamma till Malin & Olivia:

HOTELLFRUKOST! Alltså jag blir sååå otroligt avundssjuk så det inte är sant...

Svar: det är verkligen gott!!!
Pauline Hurtig

18 Sara:

Låter verkligen som en helt underbar dag <3 Kram

19 Daniella:

Underbar dag du hade :D

Svar: oja!
Pauline Hurtig

20 Anita:

Myyys :D

21 ebba:

låter som en toppen dag!
svar: ja men verkligen :) kram

22 sara:

Gott! :D

23 Anna:

Mysigt och gott med hotellfrukost :)

24 Henrik Olsson:

Ja, hotell serverar alltid rejäla frukostar! :)

Svar: japp! :D
Pauline Hurtig

25 Skogsraah ☾:

Vad mysigt :)

26 Cissi:

Vad mysigt! Och vad trist att det kändes som att tentan inte gick som du tänkt dig! Massa kramar

Svar: jo :)
nej vet att jag inte klarade den, matte som man måste ha alla rätt på :(
Pauline Hurtig

27 Christina:

Åh så mysigt det lät :)
Hoppas du får en fin helg :)

Svar: det var det! åh tack detsamma!
Pauline Hurtig

28 Liborius:

Älskar hotellfrukost:D

29 Ida Lindborg ♡:

ååh vad gott, hotellfrukost är ju fantastiskt!

Sv: tack så jättemycket! ♥

30 Sara:

vad roligt att din syster med familj är å hälsar på!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

31 coffeeandcupcake.blogg.se:

Så mysigt med hotellfrukost :) Hoppas du får en trevlig helg ^^

Svar: verkligen! tack detsamma :)
Pauline Hurtig

32 Anonym:

Mums!

33 Josefine:

Mysigt!!

34 corneliaeriksson.blogg.se:

Mums vad gott!!

Kommentera här: