Chai latte och plugg

Dagen idag har mesta dels gått åt till plugg. Rebecka har varit här och vi har pluggat lite matte och kollat lite till examensarbetet. På torsdag har vi tenta, läkemedelstenta. Det är min sista salstenta och man måste ha alla rätt. Gäller att inte göra något slarvfel..håll en tumme för mig? Två är otur.
 
Snart är oktober slut, rosa oktober. Kylan börjar verkligen sätta sig in nu, snart dags för nästa jacksteg. Köper mig chai latte lite då då, mums ju! Så här fina har take away muggarna på Waynes varit, så bra och fina!
 

Kommentarer:

1 Alice:

Lycka till! ääääälskar chailatte!

Svar: tack! jag meed :D
Pauline Hurtig

2 Daniella:

Lycka till, hoppas det går jättebra :D

Svar: tack snälla! tyvärr gjorde det inte det :(
Pauline Hurtig

3 paulina:

hejaheja! hoppas det gick bra.

Svar: tack! tyvärr gick det inte bra :(
Pauline Hurtig

4 Shazi:

mysigt

5 natalia:

Så fin mugg!!

6 Carolina Thoor:

Vilken härlig take away mugg! :D

Sv; ja, det var den också :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson:

Jag håller min vänstra tumme! :)

Svar: tackar!!
Pauline Hurtig

8 Emely:

Vad glad jag blir av att se din "rosa mugg" :)

9 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Muggen är så fin! :)

Svar: ja men visst är den!
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Jag håller en tumme för dig och lycka till! :-D Kram

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

11 Isabelle:

ÄLSKAR muggarna!! Kram!

12 Lucy:

Lycka till håller tummar och tår för att det ska gå bra för dig !

Svar: nej bara en tumme ju :(
Pauline Hurtig

13 Amanda Forsman:

Åh gott!

14 Josefine:

Hoppas tentan går bra!

Svar: tack, tyvärr gjorde den inte det :'(
Pauline Hurtig

15 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Så gott :)

16 natalia:

VIKTIGT!

Jag försöker sprida detta så mycket som möjligt, jag har nämligen bytt bloggnamn vilket innebär att man inte längre kommer hitta mig under namnet nouw.com/nataliatrojan, mitt nya bloggnamn är nouw.com/natty

Mer om der på bloggen!

/Nouw.com/natty

Svar: kan inte öppna länken?
Pauline Hurtig

17 Ida Lindborg ♡:

Lycka till, håller tummarna! :D ♡

Svar: tack men bara en tumme ju :(
Pauline Hurtig

18 svärmor:

Lycka till på tentan! kram <3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Anna:

Håller hårt i EN tumme! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

20 Amanda:

de är så fina de muggarna och budskapet de står för!


Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

21 Vano:

Håller tummar och tår :)

Svar: bara en tumme ju!
Pauline Hurtig

22 Sara Ekman:

Håller självklart en tumme! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

23 Prietha:

Älskar chai latte!

24 ISA:

plugga tillsammans och dessutom äta/dricka något gött är ju nödvändigt! :)

25 Anita:

Omnom :D

26 Jeanette:

Sitter själv och pluggar och dricker chai latte just nu haha :)

Svar: vilket sammanträffande!
Pauline Hurtig

27 coffeeandcupcake.blogg.se:

Fin mugg ^^

28 Cissi:

Stort lycka till på tentan! Det klarar du ;)

Svar: tack snälla! tyvärr gick det inge bra :(
Pauline Hurtig

29 MALIN:

Vilken fin mugg! En sådan skulle jag gärna vilja ha! Kram

30 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Håller en tumme för dig! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

31 Johanna Utterberg:

Vad gott med chailatte! :)

32 Emma Engström:

Massa lycka till! :D

33 Liborius:

Så gott med chai latte:D

34 Ellen Gräntz:

Chai latte är så gott!

35 Therese Bjärstig:

Håller givet en tumme!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

36 Caroline:

Lycka till på tentan!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

37 ebba:

så gott!
svar: tack så mycket :)

38 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

jag håller båda tummarna :)

Svar: nej bara en ju :(
Pauline Hurtig

39 hjjonsson.blogg.se:

Lycka till med tenta!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

40 Marlene S.R:

gott!

41 LINNEA:

Chai är något av de bästa som finns att värma sig med nu när det börjar bli kallt ute! Har helt missat att Waynes har chai, kanske ska slinka in och köpa mig en idag när jag ändå är ute på stan :)

42 MADDISENJ.SE:

Gott med chailatte! Lycka till med tentan!

Passar på att tipsa om att jag just nu tävlar ut ett skal/skin till din mobil, surfplatta eller laptop. Delta gärna, tävlingen avslutas i morgon eftermiddag!

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

43 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Hoppas du får en bra dag!

44 johanna:

gott!

45 Daniella:

Åh nej vad tråkigt :(

Kommentera här: