Fyrverkerier över slottet

Nu om tre veckor står vi och väntar på att få se fyrverkerishowen över slottet i Disneyland Paris. Alltså iiiiii, dröm. Jag har börjat små packa lite redan faktiskt, dels för att jag älskar att packa hehe, men också för att jag vill vara ute i god tid och hinna tvätta och tänka ut outfits. Å eftersom att kläderna vi kommer använda där är mer vårkläder så går det ju utmärkt att lägga undan redan nu. Här ser ni lite av det jag packat redo, gissa vilken färgskala mina outfits kommer gå haha.
 
 

Kommentarer:

1 Linnéa :

Wow, sååå fina kläder och jag är väldigt avis på er resa ❤️💎

Svar: åh tack så mycket! aw <3
Pauline Hurtig

2 Netti Starby :

Men vad roligt att ni ska resa dit och vilken upplevelse ni kommer att få. Kramis <3

Svar: ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

3 Ullie:

men åh spännande när det närmar sej

4 Farmor/svärmor/mamma :

Så spännande med Disneyland ❤️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Farmor/svärmor/mamma :

Så spännande med Disneyland ❤️

6 dixiwonderland.com:

Får hoppas att protesterna har lugnat ner sig tills ni ska åka :/

Svar: ja de är ju ändå ett tag kvar, bara inte fler går ut i stejk men vi får det bra oavsett :)
Pauline Hurtig

7 Tess:

Så söta och fina kläder <3 Åhh Disney land, dit vill jag åka någongång :) Kramis <3

Svar: tack så mycket! ja det ska bli så kul :)
Pauline Hurtig

8 Rolf:

Du kommer att vara jättetjusig som Mimmi på Disneyland!

Svar: åh tackar :D
Pauline Hurtig

9 petra:

Disneyland låter så spännande, så himla kul för er,kram

Svar: ja ska bli så roligt!
Pauline Hurtig

10 Jossu:

Åh vad jag önskar att jag var som du. Jag hatar att packa så jag skjuter alltid på det fram till sista dagen.

Svar: haha ja, vi är alla olika å de finns ju för och nackdelar i båda :)
Pauline Hurtig

11 Enna:

Oooo så spännande!

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni får en riktigt trevlig resa :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Sara :

Sådan drömresa ni har framför er :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

14 Anonym:

Så himla roligt för er!
Kram

Svar: oja! :) vem?
Pauline Hurtig

Kommentera här: