Sommarmarknad

Jag har haft 2 hektiska och tuffa dagar på jobbet. Men igår efter jobbet hämtade familjen mig och vi åkte och hade grillfest med fina vänner, så härligt! Idag började Jonas jobba igen efter sin första semester (han ska ha mer senare) så Theodor var med sin mormor. Så toppen för oss alla att kunna göra så när föräldrarna jobbar. Jag hade en bra dag på jobbet idag och efteråt mötte jag mamma och Theodor i stan för att gå på marknaden som är här i veckan. Theodor shoppade lite minecraft, guldiga pokemonkort och såklart godisremmar! Han valde i smakerna melon, regnbåge och coca cola. Så mysigt med marknad.
 

Kommentarer:

1 Fröken:

Låter som en underbar dag och vilken underbar bild på din fina son också! :)

Svar: Tack! :)
Pauline Hurtig

2 petra:

Mysdag med mormor så fin bild och vilket gott godis han valde helt i min smak:)

Svar: Ja :D hehe
Pauline Hurtig

3 lisa:

Vad roligt med marknad. Fin bild på Theodor :)

Svar: Ja :) tack!
Pauline Hurtig

4 johanna:

Men så mysigt med marknad, de remmarna han valt är ju så sjukt goda också<3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

5 C:

Så mysigt avslut på dagen!

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det låter som en bra dag efter all stress på jobbet :)

Svar: Det var det :)
Pauline Hurtig

7 Alice:

Åh, jag älskar marknader, det är så mysigt! <3

Svar: Ja jätte :)
Pauline Hurtig

8 Ajli:

Marknadsremmar är ett måste! Jag tar alltid kola, sötlakrits och någon röd sur, typ sura hallon eller sur smultron eller sur jordgubbe.

Svar: Haha ja! Jag tycker även ballong (till barn) men theodor tyckte det var onödigt 😍
Pauline Hurtig

9 johanna:

Vilken härlig bild<3

Svar: Tack! <3
Pauline Hurtig

10 Annika:

Så mysigt att gå på marknad.

Svar: Ja :)
Pauline Hurtig

11 Enna:

Så mysigt med grillfest :)

Svar: Det var det verkligen :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: