Tillbaka

Idag var min första dag tillbaka på jobbet efter sjukskrivningen, jag har varit lite orolig men det har gått så bra! Jag har lite ont i handen nu av anstägning men helt okej. De var så himla roligt, alla kollegor var så gulliga och kändes genuit glada att se mig och höra att allt gått bra, så fint! Jag blev även glad över att jag fick ta min tredje dos vaccin på jobbet idag, så skönt! Jag blev också glad över att vi alla hade fått en julklapp. Alltså vi har inte fått julklapp någongång under mina år, knappt så vi fått en semla på semmeldagen men vi fick ett gogift presentkort, herregud, blev helt chockad och så glad. Så fint med uppskattningen, speciellt efter ännu ett tuft covid år. Tänkte att jag skulle unna mig något riktigt fint. Jag har länge tittat på orreforsljusstakar och orrefors vas så funderar om jag skulle ta något av det. Känns som fint att verkligen köpa en sak man vill ha annars tycker är onödigt dyr.
 

Kommentarer:

1 lisa:

Vad skönt att det gick bra på jobbet :)
Åh dom där Orrefors ljustakarna är så fina :)

Svar: ja verkligen :) visst är dom jag tror dock jag kommer ta vasen då jag har så många glasljusstakar haha
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Jag fick också ett presentkort från landstinget och Orrefors har så mycket fint. Kramis <3

Svar: vad kul! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

3 Jossus Travelpics:

Vad bra att ni äntligen fick lite uppskattning. Åh vilka fina ljusstakar. Dom tycker jag du ska unna dig.

Svar: ja :D tack :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad skönt att allt gick bra :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

5 Tess:

Så härligt att det gick så bra, även fast du fick lite ont i handen..
Kramis

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

6 Ajli:

Bra jobbat, vad du är duktig. Jag ska få min tredje vaccindos om några veckor (jobbar ju inte inom vården) och hoppas att allt går som det ska. Vasen är såååå snygg, unna dig den!

Svar: åh tack snälla! ja precis vi fick ju lite innan men jäklar vad jag kämpade. Å tack :D har faktiskt beställt den :D
Pauline Hurtig

7 Ann:

Grattis till tredje dosen!
Jag har också min inbokad men inte än förrän om 2 veckor :(

Svar: tackar! ja skönt att få ta
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Du kunde nog inte fått en bättre start på jobbet :D Va kul med julklappen, ska bli kul att se vad du köper :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Celine:

Tog också min tredje dos nyligen, det är en lättnad! Så skönt att det inte blev allt för farligt med handen!

Svar: skönt! ja :)
Pauline Hurtig

10 Maria :

Åh vad skönt att det gick bra på jobbet 🙂

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

11 Denise:

Vad roligt att vara tillbaka och få så mycket kärlek! Och roligt med en julklapp 😊

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

12 Thereselinneaa:

Så härligt att vara tillbaka på jobbet 😊

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Åh vad kul att ni fick presentkort <3 Vasen är såååå fin har själv tittat på den, men håller med, den är ju så dyr, perfekt om man får presentkort då <3

Svar: ja verkligen! <3 åh jag har beställt den :D
Pauline Hurtig

14 Fröken:

Vad skönt att höra att första dagen på jobbet har gått bra för dig och vilken trevlig överraskning med presentkortet, tycker absolut att du ska satsa på någon av de fina orrefors-sakerna! :)

Svar: ja tack :D
Pauline Hurtig

15 Enna:

Vilken härlig överraskning :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

16 Amanda (Swedish Passport):

Åh så fint att du fick ett sånt bra välkomnande tillbaka! Och både ljusstakarna och vasen var så himla fina :)

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

Kommentera här: