Börjat i skolan

 
I Onsdags var det dags för Theodors första skoldag! Han har sett framemot det så mycket och var såklart lite små pirrig. Åh det gick jättebra, han är så nöjd. Nu har han gjort sin första skolvecka och han trivs så himla bra. Han tycker verkligen om att gå i skolan men hade gärna haft lite läxor haha. Han går i Förskoleklass B och gruppen heter Lejon, han går på samma skola som jag gick lågstadie och vet ni vad, han har samma fröken som jag hade i 6 års. Det var så roligt när jag hämtade första dagen och hon kände igen mig. Theodor visade mig stolt runt och när vi kom hem första dagen fick Theodor en liten present av mig som ni kan se nedan. Tyckte att det var passande lego med Hermiones skolbäck.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att han gillar att gå till skolan och vad kul att han har samma lärare som du hade som liten. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad skönt att det gick bra :)

Svar: väldigt!
Pauline Hurtig

3 Farmor/svärmor :

Så roligt att han gillar skolan ❤️

Svar: ja :) <3
Pauline Hurtig

4 ulrika:

va kul skönt allt gick bra

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

5 Carolina :

Vad fint att han trivs och roligt att han har samma lärare som dig! 😊

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vad spännande och roligt :)

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

7 sara:

Vad roligt och spännande för honom att börja skolan :)

Svar: ja jätte! :)
Pauline Hurtig

8 Sara:

Vad roligt att han trivs så bra, åh så fin i sin skolväska!

Svar: ja :D åh visst är han :)
Pauline Hurtig

9 Sara:

Vad roligt att han trivs så bra, åh så fin i sin skolväska!

10 petra:

Så spännande med skolstart;)

Svar: väldigt :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: