Brudbuketten

 
Jag är så himla nöjd med min brudbukett. Det var Bellis blommor på Örnäset som gjorde alla buketter, corsagerna och min blomsterkrans. Jag hade egentligen en annan florist men de förstod mig inte alls. Tjejerna på Bellis var så otroligt gulliga. De förstod precis vad jag ville ha Jag tog med en fjäril dit på en av konsultationerna med önskan att den skulle vara med i bukett och se så fint de fick till det.
 
 
Jag hade önskat min bukett i färgerna, dimmrosa, vit och grågrön, stor och villd. Min bukett bestod av flera vita hortensior som de liksom satt andra blommor igenom. Rosa och vita pioner, ljusrosa rosor, brudslöja, eukalyptusblad, torkade "harsvansar", Astillbe, Calla och Oxypetalum. Den var verkligen packad med vackra blommor, jag kunde nästan inte hålla den med en hand.
 
 
 
Även tärnorna hade buketter, deras hade eukalyptusblad och brudslöja. Så enkelt och fint.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken vacker brudbukett du hade. Kramis <3

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

2 Emelie Andersson :

Åh vilken fin bukett :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Sara:

sååå vacker!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 lisa:

Vilken underbar bukett :)

Svar: visst var den!
Pauline Hurtig

5 sara:

Så himla fin bukett du hade :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

6 T’:

Verkligen så fin bukett!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 johanna:

Den var verkligen vacker <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Anita :

Magiskt vacker!! :)

Svar: åh tusen tack! :)
Pauline Hurtig

9 dixiwonderland.com:

Super fint :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

10 Carolina:

Men så vacker! Jag tyckte det var så svårt att få till en brudbukett inför min vigsel, visste på ett ungefär vad jag ville ha. Men jag är också nöjd över min - tyvärr minns jag inte hälften av vad jag hade i min brudbukett :( <3

Svar: tack! vad kul att du också blev nöjd, ja jag tänkte att de är bra att skriva upp, men du har väl bilder så du kan ta reda på? :)
Pauline Hurtig

11 Alice:

Wow, både din och tärnonas buketter var ju superfina! Så bra att floristerna förstod din vision. :)

Svar: tack så mycket! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

12 Ullie:

Sånt minne va vacker den är

13 Jasmine:

Vad roligt att du blev så nöjd med din bukett! För min del var buketten en av de viktigaste detaljerna på vårt bröllop. Jag hade liknande färgskala som du - superfint!

Svar: Jag uppskattar din visade omtanke - tack. <3

Kram

Svar: ja :D det var viktigt för mig också. så fint<3
Pauline Hurtig

Kommentera här: