Weddingdetails

Jag hoppas att ni inte är less på bröllopsbilder än, för det är inte jag så det kommer att fortsätta komma här, hihi. Idag tänkte jag att vi skulle titta på lite detaljer.
 
 
Jag ääälskar min ring, tycker att den är så himla fin, å nätt, ja alltså älskar. Våra vigselringar är av samma märke som våra förlovningsringar var, nämligen Flemming Uziel. Å min heter Dahlia, så fint.
 
 
Jonas fina corsage, den passade så fint till min bukett. Best dudesen hade också corsager men utan rosen. Så glad över alla fina blommor vi hade.
 
 
Våra skor, jag inköpte mina bröllopsskor i god tid, är jättenöjd med dom, nätta men stadiga, ca 6 cm klack. Dom satt på långt in på natten men när jag dansade runt på gräset var jag faktiskt barfota. Jonas hittade sina second hand cirka 1 vecka innan bröllopet. Alltså riktigt kap men en vecka innan, isk haha.
 
 
Å slutligen tänkte jag visa mina söta små glittriga örhängen formade som fjärilar. Å jag är så glad över dessa, diskreta men ändå en fin detalj och älskar att de var just fjärilar som vi hade lite som tema.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag blir inte trött på dina underbara bröllopsbilder och så vackra tillbakablickar och ringen är så himla fin. Kramis <3

Svar: härligt att höra! tack <3
Pauline Hurtig

2 Yvonne :

Alltså vilka fina detaljbilder ❤ och speciellt den med örhänget vilken vacker och kärleksfull bild 🦋

Svar: tack så mycket! <3
Pauline Hurtig

3 petra:

Underbara bröllopsbilder du sprider till oss,kram

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fantastiskt fina bilder :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Celine:

Magiska <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

6 lisa:

Underbara bilder. Blir absolut inte trött på dom :)

Svar: tack snälla! vad glad jag blir :)
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Ringen känns så du :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

8 Ajli Müller:

guuuud så fint, och ringen Dahlia är såååå vacker.

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

9 Sussi:

Man blir aldrig less på bröllopsbilder :)
Så fina detaljer. Din ring är jättefin.

Svar: vad härligt att höra! tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

10 johanna:

Men åh vilken vacker ring du har <3

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

11 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Åh så fint. Förstår att du vill visa upp.

Svar: tack! hehe ja
Pauline Hurtig

12 Svärmor :

Fina bilder ❤

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

13 Annika:

Så fina detaljbilder. Och fina örhängen.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 T’:

Så fint! Älskar detaljbilder!

Svar: tack! vad kul att höra
Pauline Hurtig

15 Enna:

Men så mycket fint! Älskar din ring <3

Svar: tack snälla! <3
Pauline Hurtig

16 Jasmine:

Så fina detaljbilder! Det är jätteroligt att ta del av era bröllopsbilder - tack för att du delar med dig.

Svar: Tack för din omtanke, jag har god tro till att medicinen kommer att hjälpa på sikt.

Kram

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

17 Louise:

Drömring! 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: