En till blå klänning

Igår jobbade jag kväll, men innan jobbet stannade jag i stan och köpte en klänning jag sett i vero modas skyltfönster. Tycker den var så söt, ni kan se den på bilden nedan, å ni uppmärksamma kanske tänker "men Pauline, du har ju redan två sånna". Ja, en lång och en mellan.. men den ännu mer uppmärksamma kanske säger "fast denna har ju volanger och hög hals" jajemän! Å så är den lite kortare. Kan hända att jag köpte en till klänning och även en kjol, oups. Alltså hittar alltid som mest när jag bara ska springa in snabbt. Men jag är supernöjd!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att du köpte en ny klänning och den ser verkligen fin ut i detaljerna. Kramis <3

Svar: ja :D visst gör den!
Pauline Hurtig

2 Celine:

Åh så fin!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 Anita :

Härlig färg!! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Alice:

Åh, jag älskar verkligen det här stuket på klänningar, det är så fint! <3

Svar: ja håller med :D
Pauline Hurtig

5 Anonym:

super söt :) kul med nytt ha en fin dag :)

Evas blogg

Svar: visst :)
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Om man hittar en klänning som man älskar och den kommer i olika längder/detaljer, GO FOR IT! Då vet man att den kommer komma till användning :D Ska bli kul att få se den på dig i sommar :D

Svar: åh ja men verkligen! :D åh kul att du tycker det <3
Pauline Hurtig

7 lisa:

Vilken fin klänning. Riktigt somrig :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 johanna:

Men åh vad fin den var <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

9 Ida:

Åh så fin!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

10 Hanna Karlsson:

Men så fin klänning. Bra köp. :-)

Svar: :D
Pauline Hurtig

11 petra:

så fint med blått till sommaren,kram

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

12 Enna:

Så fin! Den är verkligen du :)

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Åh vilken fin :) tyget är så sött!

Svar: visst är det :)
Pauline Hurtig

14 Malin:

Men näe vad fin :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: