Åremorden

 
Jag läser nästan bara på sommaren, älskar att sitta ute och läsa. Helst läser jag då Viceca Stens "morden i Sandhamn" serie, så hiimla bra. Jag har faktiskt inte läst klart den sista boken som jag började på i somras, men den ska jag forstätta på i sommar, dom passar som då. Men nu har jag börjat läsa hennes nya serie "Åremorden" med första boken Offermakaren. Tänkte att den skulle passa nu i vinter. Jag har inte läst så långt i den men hitills är den superbra, gillar verkligen hennes sätt att skriva. Å jag älskar att läsa, hoppas jag lyckas ta mig tid till det nu. Jag beställde den på årets bokrea på Bokus. Jag har tänkt att visa upp alla mina bokrea köp här på bloggen men jag väntar fortfarande på ett paket, akademibokhandlen var lite sega.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad tråkigt att leveransen är seg och hoppas att du snart får hem böckerna. Kramis <3

2 Enna:

Spännande med nya böcker :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

3 johanna:

Åh vad kul med lite nytt att läsa :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Vad roligt med böcker som man verkligen fastnar för :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

5 Louise:

Kul med en ny bok att läsa <3 Måste själv bli bättre på att läsa!

Svar: ja :D det är ju så härligt!
Pauline Hurtig

6 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

Så spännande med sådan bok. Jag har ännu inte handlat något på bokrea.

Svar: ja :D okej jag älskar bokrea och hade förbokat lite tillomed :D
Pauline Hurtig

7 lisa:

Det var ett tag sedan jag läste en bok. Måste komma igång med det igen. Ska också kolla lite på bokrean :)

8 Henrik Olsson - Föreläsning:

Jag har tack och lov börjat läsa mer i år också :)

Det är ett perfekt sätt att koppla av på :)

Svar: härligt! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

9 Ellen:

Vore kul att se dina bokreafynd sen! Jag gillar egentligen också att läsa deckare, men jag är så extremt lättskrämd så jag vågar typ inte läsa dem längre haha </3

Svar: dom kommer, troligtvis imorgon :D åh jag med men dessa tycker jag går bra
Pauline Hurtig

Kommentera här: