En regnig dag

 
Idag har det regnat hela dagen, så det blev en inomhusdag för oss. Jag och Theodor satte igång att baka bullar, så himla gott och mysigt! Medans bullarna var på jäsning testade jag mina nya akvarellfärger som jag fick av mamma när jag fyllde år. Hela 24 färger, jätteroligt och rofyllt att måla med. Perfekt att jag även hittade den lilla snäckskålen i ett skåp här i stugan, helt toppen till att blanda färger. Å att den dessutom såg ut som en snäcka passade ju väldigt bra just denna målning för idag blev det lite snäckor i min bulletjournal. Jag har ju snäckor som tema för juni månad och nu har de ju släppt årets sommarpratare så självklart måste jag ha en lista för alla jag vill lyssna på. Är det någon du spanat in extra att lyssna på?
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

2 Celine:

Åh jag vill verkligen lyssna på Inger Nilsson! Det är nog den främsta jag är nyfiken på i år.

Svar: ja de avsnittet ser jag framemot!
Pauline Hurtig

3 Rolf:

Jag var ju tvungen att kolla listan över sommarpratare och ja det var kanske någon där som man skulle vilja lyssna på. Polarbröds VD kan vara intressant att lyssna till. En människa som det var rubriker om för några år sedan när fabriken eldhärjades. Minns att jag berördes av den olyckan samt av att hon miste sin syster och tillika delägare av Polarbröd. En människa som på kort tid gick igenom två svåra händelser. Jaha,det har regnat hos er idag.Ett sommarregn är ok så länge det inte blåser och blir oväder.

Svar: ja, den kan nog vara intressant :)
jo, här har vi storm nu så tråkigt :(
Pauline Hurtig

4 Annika:

Så härligt att få måla.

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vad fint :)
Jag har faktiskt inte lyssnat på någon sommarpratare i år .

Kram

Svar: tack! nej dom har inte börjat än :)
Pauline Hurtig

6 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

Så mysigt med bullbak, var en evighet sedan för mig :) .

7 T':

Mysigt att baka bullar! Det vill jag med göra nu.

Svar: ja så mysigt! :)
Pauline Hurtig

8 Ida:

Benjamin Ingrosso och Ankan ska bli kul att lyssna på tycker jag :)

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsning:

Det kan vara riktigt mysigt att bara vara inne en regnig dag :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

10 Julia:

Jag kollade också listan nu, tror jag kommer lyssna flera gånger men Peter Jöback och Inger Nilsson lockar nog mest 😀

Svar: kul :)
Pauline Hurtig

11 Alice:

Så fint, du är så himla duktig! <3 Gott med bullar, hihi!

Svar: åh tack så jättemycket <3 ja verkligen :)
Pauline Hurtig

12 Caroline:

mysig dag ni haft! här har det inte alls regnat utan varit riktigt varmt varje dag.

Svar: ja :) vad härligt!
Pauline Hurtig

13 dixiwonderland.com:

Åh tack för påminnelsen om sommarpratet :D Ska lyssna medan jag städar :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

14 Enna:

Låter som en mysig dag trots regnet💜

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

15 Netti Starby:

Vilken mysig dag ni hade inomhus medan det regnade. Kramis <3

16 petra:

Jag kommer nog lyssna på många sommarpratare i år ,vet dock inte alla som är med men alltid trevligt att lyssna på hundpromenaden eller stranden,kram

17 Flisan:

Så fint :D

18 Jasmine:

Så fint!

Svar: Tack, roligt att du gillar sidan i min BuJo. Vilka syften tjänar din BuJo för dig?

Kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: