Jag slutar på paperpath

Jag och min vän Therese startade ju ett handelsbolag i våras, paperpath, vi har en webbshop där vi har sålt egenskapade posters. Jag har bla. målat postersen ni kan se nedan till företaget. Å jag är så stolt över det vi skapat, och hur bra det har gått. Men jag har inte mått bra av det, jag har använt energi och tid på det som jag känner att jag egentligen inte har. Jag har ju en reumatisk sjukdom som gör att jag inte orkar lika mycket och måste verkligen tänka på hur jag använder mina batterier. Jag tog det svåra beslutet av avgå och jag känner mig så stolt att jag vågar sluta och sätta hälsan först, det känns verkligen som rätt beslut. Therese kommer dock att fortsätta med webbshoppen och jag önskar henne all lycka.
 
 
Mina målningar kommer att ligga kvar på hemsidan.
 

Kommentarer:

1 Terese:

Åh vad fina posters du skapat, så synd men tror också du gjorde rätt val. Svårt att ta sådana beslut men sjukt starkt av dig att tänka på och sätta hälsan först för den är viktigast alltid!! Bara så lätt att glömma, heja dig
Kramis

Svar: tack så mycket! ja verkligen, tack!
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Vad tråkigt men klart man ska må bra också, så helt rätt att tänka på din hälsa! :)

Svar: ja absolut, tack!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Du är verkligen duktig på det du gör men hälsan kommer alltid i första hand. Bra beslut om du känner så. Kramis <3

Svar: åh tack så mycket, ja <3
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad tråkigt, men jag förstår ditt beslut. Man måste sätta sig själv i främsta rummet. Men vem vet om du inte återvänder dit någon gång :)

Svar: ja :( tack så mycket, nej de vill jag inte göra, alldeles för läskigt och svårt för mig.
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vad tråkigt att du måste sluta för du är så duktig och kreativ men hälsan måste ju gå först :)
Kram

Svar: tack! jo
Pauline Hurtig

6 Sara:

Starkt av dig att sluta, massa kramar

7 Sara:

Starkt av dig att sluta, massa kramar

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Mamma Yvonne :

Måste vara skönt att vågat ta beslutet ❤ starkt gjort att prioritera dig själv och ditt välmående 💕

Svar: verkligen, tack mamma <3
Pauline Hurtig

9 johanna:

Åh, tråkigt att du måste sluta men samtidigt starkt och bra av dig att tänka på hälsan först, man måste må bra för att fungera <3

Svar: jo :( tack <3
Pauline Hurtig

10 Dixiwonderland.com:

Jätte starkt gjort av dig tycker jag! Sen kan du ja alltid frilansa om du någon gång hade velat jobba med det vid sidan av. Då kan du bli egenanställd som jag och fakturera via ett annat företag så slipper du hela företagsdelen. Väldigt enkelt :)

Svar: tack <3 vi får se vad framtiden säger men nu känner jag verkligen inte för det<3
Pauline Hurtig

11 Sara:

Vad trist att behöva sluta, men bra att du gör det för din egen hälsas skull. Och vilka fina bilder du målat, jätte fina verkligen :)

Svar: jo, tack! :)
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Så tråkigt att du har slutat på paperpath. Jag tycker att det är beundransvärt att du har gjort det valet och istället prioriterat att må bra. Dina alster är fina!

Svar: Tack, vad roligt att du gillade idén med en sida för månadsteman i bullet journal. Det kanske är något du tar efter i din egen journal?

Kram

Svar: tack så mycket!
svar: ja absolut :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: