En liten jullista

Här ovan ser ni förra årets julkort, är ni sugna på att se årets?

 

Å här kommer en liten jullista:

Favoriten på julbordet? Osten! hehe

Jullåten som spelas mest? Jag gillar faktiskt mistletoe av Justin Bieber väldigt mycket.

Vid uppersittarkvällen äter jag helst? Julgodis, trillingnöt är favoriten.

Några bra julfilmer? Älskar julfilmer men Ensam Hemma är mina favoriter men jakten på julen är nog en ny favoirit. 

Min jul i några ord? Frukostmys till julkalendern, julspel i kyrkan, kalle och fika, Tomten. Mys mys mys.

På julafton ser jag mest fram emot den här delen av Kalle Anka? Tomteverstaden.

Det bästa med julen? Myset, att se Theodor så glad och förväntansfull.

 

Kommentarer:

1 lisa:

Jag vill gärna se årets julkort. Förra årets var jättefint :)

Svar: vad kul, det kommer imorgon har jag tänkt :) å tack!
Pauline Hurtig

2 Celine:

Ensam hemma är ju en klassiker som man nästan MÅSTE se varje jul!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Louise:

Så mysigt! 🥰

4 Netti Starby:

Jag håller med om att myset är det bästa med julen. Kramis <3

5 Annika:

Så fin bild på Theodor. God Jul och Gott Nytt År.

Svar: tack :D detsamma :)
Pauline Hurtig

6 Thereselinneaa:

Vilken mysig lista!

7 petra:

Mysig jullista och bilden är helt underbar,kram

Svar: eller hur, tack :)
Pauline Hurtig

8 Flisan:

sv: svinbra :D

så söt bild :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Enna:

Nej men snälla! Vilken fin bild!

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

10 Hanna:

Åh så fin bild! Älskar den😍

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Denise:

Såå himla vacker bild! 😍

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken underbar bild på Theodor =D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Jag vill gärna se årets julkort, så himla fint förra årets :)
Jag gillar också mistletoe med Justin :)

Svar: vad kul att du tycker det :D tack!
Pauline Hurtig

14 Jennie:

Gullig bild på Theodor

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Ann:

Åh vilken fin bild! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Ida:

Så fin bild, och håller med om att tomteverkstaden är den bästa delen av Kalle Anka!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

17 sara:

Så mysigt med en jullista! :) Håller på att skriva en jag med faktiskt :)

18 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

Vilken härlig lista, mycket är lika för mig.

Svar: kul! :)
Pauline Hurtig

19 dixiwonderland.com:

Inte för att skryta men själv har man ju fått hem årets julkort ;) Och det var utan tvekan det bästa :D Tyckte texten som var på kortet verkligen var pricken över i:et ;)

Svar: hehe :D tusen tack!
Pauline Hurtig

20 johanna:

Först och främst vilken underbar bild. Sen vilken rolig lista <3

Svar: tack <3<3
Pauline Hurtig

21 Ellen:

Kul att läsa listan hos dig också! Bilen är ju OTROLIG!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

22 Jasmine:

En så fin bild från i fjol!
Jullistan du bjuder på får mig att längta efter julen.

Svar: Tack, roligt att du gillade sidorna för år 2022 i min bullet journal.

Kram

Svar: tack! :) vad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

23 Amanda (Swedish Passport):

Men så mysigt inlägg, bilden på Theodor är ju verkligen helt magiskt fin :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: