2021

Tänk att årets sista dag är här, imorgon är det 2022. Vi har haft ett fantastiskt år, om jag bara skulle få använda ett ord för att beskriva det skulle jag använda ordet kärlek. 2021 blev året vi äntligen fick gifta oss och fira vår kärlek tillsammans med våra nära. Vi har fått så mycket kärlek från släkt och vänner och jag känner så stark tacksamhet. Så för att avsluta blogg året 2021 tänkte jag dela 2 bilder från vår stora dag på mina favorit grabbar. Som jag älskar dem!
 
 
Jag önskar er alla ett fantastiskt slut på året, ta hand om er och varandra.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad härligt att du har haft ett kärleksfullt år och önskar dig gott nytt år. Kramis <3

Svar: ja :D tack <3
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Gott nytt år till er! :)

3 Ellen:

Så fina bilder!

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

4 Annika:

Så fina bilder. Gott Slut och Gott Nytt År.

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

5 Farmor/svärmor/mamma :

Gott slut och Gott Nytt År önskar vi er ❤❤❤

Svar: tack <3<3<3
Pauline Hurtig

6 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Vilket underbart år!

7 Emelie Andersson :

Så himla fina bilder! Och vilken fin sammanfattning av ditt 2021 :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Så himla fina bilder! Och vilken fin sammanfattning av ditt 2021 :)

9 Amanda (Swedish Passport):

Nej men alltså åh så fantastiskt. Gott nytt år finaste du! Hoppas 2022 bjuder på minst lika mycket kärlek :)

Svar: ja :D åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

10 Ajli Müller:

Gott nytt år! Så fint att ert år var king <3

Om jag skulle sammanfatta 2021 i ett ord skulle det nog vara typ gällt och vasst och skavsårslikt. Samt evighetslångt! Jag är såååååå tacksam att vakna idag till ett nytt år, även om det bara är ett nytt datum egentligen ;D 2022 ska jag sammanfatta mitt år med ord som fantastiskt och kärlek också, tror jag :D

Svar: <3 åh :( hoppas ditt 2022 blir fantastiskt!
Pauline Hurtig

11 lisa:

Underbara bilder :) Verkligen roliga minnen :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Sara :

Så fina bilder på er!

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår och att nyårsdagen är mysig :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Denise:

Låter så härligt och vackert! Såå vackra bilder! 😍 massa kramar

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Marie:

God fortsättning till er och tänk att ni är gifta nu =D

Svar: tack :D ja :D
Pauline Hurtig

15 Louise:

Så fina bilder! 🥰

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

16 Enna:

Vilket underbart år :) Gott nytt år!

17 Elin Berg:

Så fina bilder! Gott nytt år!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 ullie:

så fina bilder gott slut o gott nytt önskar jag

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Ann:

Grattis till bröllopet ❤️

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

<3 De bilderna är så fina!
Jag känner också stor tacksamhet för år 2021.

Svar: Tack för att du berömde januarisidorna i min bullet journal.

Kram

Svar: tack så mycket! vad fint <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: