Hösten

Alltså hösten är ju så mysig. Härligt också på något sätt, luften känns som så frisk. Jag har fått sånna himla rensar ryck, jag har rensat köksskåp, garderob och badrumsskåp. Så skönt att få bort sådant som inte används och se vad man har egentligen. Jag vet inte om det är hösten som gör de, tycker hösten känns som en nystart på något sätt. En annan grej som är höstig enligt mig är film och serier, vi ser det ju iof året runt.. haha. Men just hösten, tända ljus, krypa in under en filt och se, så mysigt! När Theodor somnat har jag och Jonas sett sista säsongen av 13 reasons why, ursh så sorgligt det var där på slutet alltså. Nu ska jag övertala Jonas att se The Rain säsong 3 med mig. Men alltså så Disney plus, har ni det? så himla bra. Alltså älskar. Ikväll såg jag och Theodor Tarzan, så roligt att se gamla klassiker.
 
 
En favorit-höstbild som Anna fotograferade 2017.

Kommentarer:

1 Anonym:

Mysigt på hösten, o vilken liten sötnos :) ha en go kväll

Evas blogg

Svar: ja :) å eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ännu en härlig bild :)

Jag gillar hösten starkt! Den friska luften och mörkare kvällar :)

Svar: åh tack! ja så härligt!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Håller med om att hösten är mysig! <3 Kramis

4 Anita :

Wow, sååå fin bild :D

Svar: åh visst är den :D
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Ja, hösten är mysig, speciellt om det är så fint krispigt väder <3

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

6 Carolina:

Gillar verkligen hösten jag med, så mysig årstid! Åh vad roligt att du också har disney plus, märkt att väldigt många har det nu för tiden. :D

Svar: så härligt! ja det släpptes ju förra veckan
Pauline Hurtig

7 Amanda (Swedish Passport):

Alltså Disney+ kan vara det bästa som någonsin har hänt! Kan ju vara så att jag snittat två filmer om dagen sedan det kom, haha ;)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Annika:

Oj så fin bild på Theodor. Håller med om att hösten verkligen är vacker. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

Svar: visst är det :D ja eller hur :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

9 Lisa:

Men åh så underbar bild :) Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Yasmine :

Älskar hösten av samma anledningar som dig. Så mysigt med tända ljus, en filt och en serie!

11 Enna:

Härligt med en massa rensning, perfekt för hösten💕

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

12 Birgit:

Jag skriver under på allt! Fast jag har inte riktigt kommit till rensningen än...
Kan upplysa dig om att Disney+ även står högt på topplistan hos tonåringar. Mina ser just nu Tingeling, Askungen och de gamla barnserier de såg på som små.
Jag vet inte om jag har tittat in hos dig förut, men trevlig blogg du har!

Svar: hehe okej :) ja så roligt! åh tack snälla :)
Pauline Hurtig

13 Marie:

Ja hösten är så härligt och så mysigt då det kommer krispigar eoch krispigare luft. Det är så vackert i vår skog nu. Samt skönt då man får ryck och vill rensa undan

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

Kommentera här: