#paulinehjärtajonas

Idag firar jag och Jonas 11 år tillsammans. Jag tänkte berätta mer om hur vi firar imorgon men nu tänkte jag att vi kunde kolla lite på vad som ligger under #paulinehjärtajonas vår bröllopshashtag, för Jonas friade ju till mig på vår 10 årsdag.
 
 
1. när Jonas hade friat till mig med min mormors gamla ring, såå himla fint. 2. när vi förberede för inbjudansutskick. 3. när jag hade tärnorna samlade och pratade massa härligt bröllopssnack. 4. när vi provdukade lite hemma la Jonas ut en liten tjuvvisning. 5. när Jonas fick sin svensexa la han ut denna bilden från Jockfall dit dom överraskade honom. De hade verkligen ordnat så himla fint åt honom! 6. när jag la ut den bilden var de för att berätta att vi tyvärr bestämt oss för att skjuta upp bröllopet ett år.
 
Det finns en till bild under hashtaggen som min mamma la ut när hon fick sin inbjudan, så roligt, älskar när andra lägger upp det man gör! Hoppas att flera kommer göra det och använda hashtagen, så fint!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad underbart och stort grattis till eran dag! <3 Kramis

Svar: jaa, tack! <3
Pauline Hurtig

2 ullie:

ja va mysigt ni kommer få lika härligt bröllop sen

3 Eva`s blogg:

Va roligt o så fint med din mormors ring det är betydelsefullt <3 ett bröllop är något stort att se fram emot :) vackra bilder o önskar dig en fin dag <3

Svar: jaa <3 tack :D
Pauline Hurtig

4 Biggeros:

Vettigt drag att skjuta upp bröllopet i dessa tider. Man vill ju verkligen att sin bröllopsdag ska vara ett minne för livet. Så fin ring!!
Ha det gott!
Kram

Svar: ja men verkligen :) visst är den!
Pauline Hurtig

5 mammatillmirakel.blogg.se:

Så fint med din mormors ring 💕😊 bröllopet kommer bli en dag för er alla att minnas ❤️ kram

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

6 Sara :

Åh stort grattis till era 11 år!!

7 Sara :

Åh stort grattis till era 11 år!!

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

8 Lisa:

Grattis på 11 årsdagen ! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

9 My:

Åh grattis till er <3

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson :

Åh vad fint! :) så himla roligt med alla planer! <3

11 Anita:

Goa ni!! Grattis <3

Svar: aw tack :)
Pauline Hurtig

12 Yasmine :

Tycker det är superkul när paren jag fotograferar har en hashtagg! Då kan alla se bilderna jag lägger ut och jag kan få se alla härliga bilder som alla andra lägger ut! 🙂

Svar: vad roligt att du som fotograf också använder den, hoppas vår fotograf kommer göra det :D
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Stort grattis till er båda :)

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

14 Enna:

Så mysiga och fina bilder :)

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

<3 Så mycket kärlek!

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: