Loppisdag

Igår var jag, Theodor och min mamma på Arcus fyndmarknad, en jättestor loppis som hålls 2 gånger per år som vi verkligen älskar att gå på. Jag shoppade inte så jättemycket men hittade 6 st ljusstakar till bröllopet som jag är så nöjd med. Theodor hade en egen plånbok och älskade att shoppa. Han köpte en radiostyrd bil från Cars, en matlådsväska med tillhörande vattenflaska med paw patrol på, Renen Sven från frost, mamma mu och kråkan gosedjur och en liten drake. Alltså denna draken är så söt, det är en fur real friend och den kan röra sig, låta och "spruta eld" så de kommer rök.. Theodor säger att de är hans lillasyster och han har döpt den till Lisse. Så himla sött. Jag har haft ögongen på denna i flera år men tyckt att 800 kr var lite dyrt då han inte leker jättemycket med sådana saker, så perfekt nu med 150 kr på loppis! Jag sa att jag skulle betala men då blev han så ledsen när han stod där med sin lilla plånbok, så jag fick swisha 140 så han fick betala 10 kr själv. Lillasötisen.
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Men åh så söt och vad bra att ni hittade den på loppis<3

Svar: verkligen! :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilket fynd ni hittade på loppisen och han ser verkligen nöjd ut! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Loppis är underbart :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

4 Linnéa:

Wow, den var ju ubersöt! En sådan hade jag velat ha när jag var liten! 😍

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

5 Beatrice Jakobsson:

Vad mysigt med loppis, det är verkligen så härligt när man hittar något! 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Annie:

Vilket fynd :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Emma Engström:

Men åh vad mysigt och roligt med loppis, så kul att Theodor fick med sig lite hem :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Amanda Sofi:

Så mysigt!

Svar: jätte!
Pauline Hurtig

9 Jeanette:

Så otroligt mysigt med marknad :) Och vilka fynd! Den där draken låter ju som den perfekta leksaken tycker jag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Carolina:

Vad fint utav dig att lära din son att "stå" för sina saker såhär tidigt. På så sätt kan jag tänka mig att de tidigt kan förstå pengavärdet i jämförelse med personer som inte fått hantera egna pengar till sen ålder :) <3

Svar: ja tycker det är bra och han tycker det är roligt! dock förstår han det ju inte riktigt än med tanke på att han vill betala haha
Pauline Hurtig

11 Ida:

Men åh så roligt med loppis! Och så himla söt drake han har köpt! :'D

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

12 Ullie:

åhh men så söt såg go o mysig ut

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

13 Karin:

Nej, så gulligt <3 Jättefin drake. Jag har aldrig sett den i någon affär jag varit i.. Loppisar är superbra, man kan verkligen göra fantastiska fynd.

Svar: visst är den! :D verkligen!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Haha, gulligt att han vill betala själv

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

15 sara:

Mysigt med loppis, och kul att ni lyckades fynda en del! :)

Själv var jag på second hand i helgen och köpte två saker :)

Svar: ja :D kul!
Pauline Hurtig

16 Flisan:

sv: ja den e sjukt bra :)

så söta bilder :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Annika:

Så söt han är.

Svar: visst är han :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: