Stulen kärlek

Igår var det dags för något jag velat göra sedan jag var liten. Nämligen att få se Buskis live. Jag har alltid älskat att se Busiks på tv och drömt om att se det på Vallarna. Men nu är de ute på turne och ja igår på kulturenshus var det dags. Dock blev jag sååå himla besviken då min stora favorit Jojje Jönsson var ersatt för kvällen. Alltså det var så nära att jag bröt ihop. Men det var ändå suuuuperbra och vi skrattade så himla mycket. Det var jag och mamma som var och innan åt vi på Pinchos. En så mysig och rolig kväll!
 

Kommentarer:

1 Lisa:

Vad roligt, älskar buskis :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Men så tråkigt att det blev så :/. Förstår att du blev besviken. Även om det var roligt :).

Svar: jo :( ja :)
Pauline Hurtig

3 Linnéa:

Vad roligt att du fick uppfylla en så mysig dröm! Middag på Pinchos är ju inte heller helt fel! 😍

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

4 Annie - Stora Små Äventyr:

Vilken mysig kväll :) Gott med Pinchos också :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Synd att favoriten var ersatt, men kul att det ändå blev en lyckad kväll <3

Svar: jo :( ja verkligen <3
Pauline Hurtig

6 Mamma Yvonne :

Håller med mysigt på Pinchos och sen fick jag skratta så jag tappade andan började faktiskt innan det började

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 petra:

så mysigt o värdefullt ,kram

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

8 Frida:

Tack :D <3
Åh vilken mysig kväll med mamma! Synd att han var ersatt, det är ju typiskt. Men tur att det var bra endå :)

Svar: ja :D ja men verkligen
Pauline Hurtig

9 Ullie:

vva skoj att kvvällen blev bra kul ni gillar det båda tvvå

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson :

Vilken mysig kväll men förstår att du blev besviken för att han var ersatt, han gör så mkt :)

Svar: ja :) ja verkligen.. :(
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Hade det varit jag hade jag utan tvekan börjat storböla och nästan krävt pengarna tillbaka, haha! Tur att det blev bra i alla fall! KRAM <3

Svar: haha ja det var nära vill jag lova, men glad att jag höll ihop för det var så bra :)
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Nej vad tråkigt att han blev ersatt och förstår din besvikelse <3 Kramis

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

13 Anita:

Tråkigt när det blev så ändå... Hade nog krävt pengar tillbaka....!

Svar: verkligen :( nej men de har ju rätt att ersätta
Pauline Hurtig

14 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad roligt :) Vi var ju på den i somras på Vallarna

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

15 Ida:

Åh så underbart!! Visst var den bra ja😍😍 Så synd att Jojje var ersatt dock, han är min favorit också!!

Svar: ja :D verkligen :(
Pauline Hurtig

16 Delila:

Blev så sugen på pinchos mat nuuu!

Svar: ja men såå gott
Pauline Hurtig

17 Annika K:

Vi har sagt i många år att vi skulle se nått på Vallarna.
O nu i somras så äntligen kom vi till skott liksom.
Sååå roligt :) Förstår att du blev besviken för Jojje är skitrolig.
Men även han som spelade tjuven.. haha han var också bra :)

Svar: åh vad kul! ja han gjorde ju som allt när inte jojje var med :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: