En shoppingrunda

 
Idag har jag, Theodor och hans mormor varit på shoppingrunda på storheden. Vi alla tycker att de är så roligt och mysigt. Shoppade så mycket att vi knappt rymdes i bilen. Lyckades få tag i massa girlanger till bröllopet, saker till julfesten jag ordnar till jobbet och så lyckades jag shoppa lite julklappar till Theodor utan att han såg. Å så köpte jag en väska till mig själv, alltså ni förstår ju att jag inte kunda motstå denna med lilla My. Jag har alltid bara en tygpåse men alltså det är inte ergonomiskt och jag har alltid fullt med onödiga saker där i. Så en ryggsäck blir nog toppen för mig, å så ska jag verkligen hålla ordning i den. Jag älskar ju mumin och hans vänner, å tyckte ändå att denna var som neutral och söt. Är så nöjd.
 

Kommentarer:

1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vad kul att shoppa :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Lisa:

Vad kul med shopping. Älskar muminmönster. :)

Svar: ja :D jag med!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vilken fin ryggsäck <3 Kramis

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Dixiwonderland.com:

Åhh det var ju den perfekta väskan för dig :D

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Emma Engström:

Nämen åh så mysigt!! Väskan är ju himla läcker :D

Svar: verkligen! ja visst är den :)
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson:

Vilken fin väska :) och vad roligt att du kunde köpa lite julklappar till Theodor! :) <3

Svar: tack :) ja :D
Pauline Hurtig

7 Ullie:

åhh så himla söt ju förstår du inte kan motstå alltså konstigt men ja de bara ropar där på hyllan ullie ja följer me dej hem :D

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

8 Carolina:

ÄLSKAR din ryggsäck! Jag älskar lilla My (mitt smeknamn) och har mycket med henne och Mumins alla olika vänner. :D

Svar: tack! vad kul :)
Pauline Hurtig

9 frida christina:

Asså åh vad glad att jag trillade in på din blogg igen. Var här ofta för ett par år sedan då jag var mer aktiv inom bloggvärlden. Blev sååå glad när jag såg att du fortfarande bloggar <3 Otroligt gullig väska, älskar att ha ryggsäck! KRAM

Svar: åh tack så mycket för de fina orden <3 tack :D
Pauline Hurtig

10 Amanda (Swedish Passport):

Men åh så söt ryggsäck! :D

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

11 Annie - Stora Små Äventyr:

Fin väska :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Åh vad mysigt <3

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

13 Celine:

Omg det där är ju den gulligaste ryggsäcken som jag någonsin sett!

Svar: ja visst är den söt :D
Pauline Hurtig

14 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken läcker ryggsäck!! :)

Svar: tack!! :)
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Så roligt med shopping! :) Och vad kul att du hittade så mycket.

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Men du så fin :D. Den där hade jag också kunnat tänka mig :).

Svar: tack :D ja så söt
Pauline Hurtig

17 Jasmine:

Vilken fin ryggsäck! Den passar ju verkligen dig.

Svar: Tack för kommentaren till inlägget om våra små dekorerade pepparkakshus.

Kram

Svar: tack ;D
Pauline Hurtig

Kommentera här: