Morsdag

 
Nu är jag hemma från en heelt uunderbar helg i stockholm. Vi har verkligen haft det så bra, jag kommer så klart att berätta och visa er om det, men de tänkte jag göra i ett inlägg imorgon. Har rätt så mycket bilder att gå igenom. Mina killar kom till flygplatsen och hämtade mig idag, å så jag saknat dom alltså. Väl hemma fick de presenter av mig som jag köpt i stockholm, bla. fick Theodor denna chokladask, med små bilar, visst är den söt? Han blev jätteglad. Å jag fick en vacker ros av mina killar för att de är morsdag idag ♥
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilka söta små bilar! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilken gullig chokladask du fick! <3 Kramis

Svar: eller hur! dock var det Theodor som fick den av mig :)
Pauline Hurtig

3 Flisan:

sv: det tkr jag verkligen att du ska göra hehe :D

mysigt :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

4 Ida - foto & häst:

Men så gulligt!! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Ullie:

vvälkommen hem men ja det ser ju ut som du haft en kanon helg härligt
kram o fin måndag

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad fint!! Har du världens finaste lilla familj eller vadå? Kram hjärtat <3

Svar: ja :D det har jag :D kram
Pauline Hurtig

7 Angelica Wåhlin:

Glad morsdag fina du!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Åh så fin chokladask! :) Hoppas helgen var mysig!

Svar: visst är den :D ja sååå mysig!
Pauline Hurtig

9 Hanna:

Men så fint!❤️

Svar: verkligen <3
Pauline Hurtig

10 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vilken söt chokladask :)

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

11 Jessica Högberg:

Jäklar vilken gullig chokladask (inte för att det var nåt fel på rosen men...) haha

Svar: visst är den! :D haha
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Så mysigt! Ni verkar verkligen vara en så fin liten familj <3 Kram

Svar: jätte :D aw tack
Pauline Hurtig

13 Sara:

Så fint! Ser framemot att läsa om resan:)

Svar: tack! vad roligt att du gör det :)
Pauline Hurtig

14 Sara:

Så fint! Ser framemot att läsa om resan:)

15 Dixi Wonderland:

Underbart att du hade det så bra i Sthlm :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Gullig choklad och så fin ros!

Svar: eller hur, ja så fin :D
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

så fint <3

Svar: eller hur! <3
Pauline Hurtig

18 Emma Engström:

Åh jag kan tänka mig att det varit en helt underbar helg, ser verkligen fram emot ett inlägg! :D <3

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

19 Sarah:

Det var verkligen en fin chokladask :)

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Vilken fin present du gav till Theodor!

Fint att komma hem till varma kramar och en vacker ros. :)

Svar: Tack, vad roligt att du tycker att min prinsessrulltårta såg god ut.

Kram

Svar: ja visst var den fin :) oooja!
Pauline Hurtig

Kommentera här: