Dans, mat och shopping

Idag har jag och Theodor varit "lediga", de är nämligen dansuppvisningstider. Jag jobbar ju även som danslärare till 3 olika dansklasser, 4 och 5 år. Idag har det varit en dansuppvisning på morgonen och ett genrep på eftermiddagen så där emellan gick jag å Dorre på stan. Jag tänkte nu ta och visa er lite från våran dag:
 
 
Vi tog bussen in till Luleå Energi arena där dansuppvisningen är. Förra året minns jag att Theodor bara hade short å tshirt på sig, nå väl de har varit soligt idag iaf. Theodor sitter i publiken och tycker det är så roligt, hänger med i handlingen, dansar och klappar händerna.
 
 
Sedan gick vi till max för att äta lunch, älskar crispy nuggets!
 
 
I Theodors maxbox fick han passande nog en bok om dinosurier, så himla bra! Efter vi ätit klart gick vi på hemmakväll så Theodor fick välja sig en till pawpatrolvalp, Rubble var de som fick hänga med idag och efter det somnade Theodor gott i vagnen en stund.
 
 
När Theodor vaknat gick vi till ett lekrum så han fick leka av sig lite och efter det gick vi till Wayne´s för att fika. Theodor beställde en jättestor muffins och en festis, men drack upp nästan hela min iste... Sedan shoppade vi lite mer innan de var dags att gå tillbaka till dansen.
 
 
Några av dagens köp. Alltså vi hoppade så sjukt mycket, vagnen var sååå full. En till gubkeps från newbie, Bamse tshort å shorts och en mumintröja. Så fick han även, mer play doh och en bok och så köpte jag 2 presenter åt honom när han sov. Jag köpte lite smink som behövde fyllas på, en ny fräsh vit snodd, vit topp, blåa strandbyxor, ett diadem och en söt liten klänning. Är väldigt nöjd med våra köp.
 
Vi har haft en så mysig och rolig dag tillsammans!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken mysig dag och fina köp! <3 Kramis

Svar: ja, tack :D
Pauline Hurtig

2 Ullie:

naw ja men det är alltid skoj me nytt
vilken duktig kille som hänger med och klappar så söt

Svar: jo :) ja verkligen!
Pauline Hurtig

3 Celine:

Gud vilken dag! Och så kul att han kan vara med på dansuppvisning och genrep <33 Kan tänka mig att han uppskattar det!

Svar: ja verkligen :D <3
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken dag ni haft :)

Han måste ha somnat lätt på kvällen sen! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Anita:

Så fina bilder! :D Såg kanonmysigt ut ju

Svar: tack så mycket :D det var det!
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Men alltså åhh! Det märks verkligen att ni två njuter utav varandras sällskap! SÅ himla underbart att se! Stor kram finaste <3

Svar: aw tack <3<3
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Vilken mysig dag ni hade tillsammans. Roligt när man kan blogga om det och sedan minnas tillbaka :D

Svar: absolut! :D
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Åh älskar MAX, så gott <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

9 Yasmine:

Det låter verkligen supermysigt och jag har många minnen från Max i Luleå haha! :) Kram

Svar: det var det :D haha jaså?
Pauline Hurtig

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så mysigt :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Så fin han kommer bli i Bamsekläderna :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Vad mysigt!

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

13 Emma Engström:

Åhh men så himla mysigt det lät! :D <3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

14 Ida - foto & häst:

Men så mysigt och så himla fina kläder :D

Svar: ja, tack :D
Pauline Hurtig

15 Frida:

Vilken mysig dag :D
Jag har nog aldrig testat crispy nuggets på Max. Är det något alternativ till kyckling?
Av alla snabbtmatställen så är det nästan bara MAX jag besöker, men det blir ju så sällan då jag inte bor i Sverige. Men tycker de har bäst mat av alla, gillar deras halloumi-burgare :)

Svar: oja :D ja precis de är veganska, så goa! :)
Pauline Hurtig

16 Alice:

Vilken mysig dag, och jag visste inte att du också var danslärare, så kul! ^^

Svar: ja :) ja superkul! :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: