Vårvinter

Nu håller Jonas på att natta Theodor, fast tills när jag har skrivit klart de här inlägget och tryckt på publicera lär han redan sova. Det går så himla fort att natta honom nu när han inte sover på förskolan. Han är så himla trött redan när vi hämtar honom, lite synd, men skönt på kvällen. När jag hämtade honom idag så var han i fullgång med att lära sina vänner att göra kullerbyttor, han brås nog en hel del på mig med iaf, haha. Jag har gjort mig varm hasselnötschoklad med vispgrädde, mums. Och nu kom Jonas ned, haha sa ju det. Nu tänkte vi se på det nya riverdaleavsnittet. Ni som ser det var tycker ni? Jag ääälskade det i början men nu tycker jag verkligen att de har spårat. men kan liksom inte sluta kolla är ju för spännande ändå. 
 
 
Valde muminmuggen som heter vår vinter för nu är det verkligen vårvinter. Soligt och varmt ena dagen och snöstorm nästa

Kommentarer:

1 Sarah:

Så himla gott det ser ut :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

2 Angelica Wåhlin:

Vad skönt att han somnar fort iallafall :)

3 Carro :

Åh vad gott och skönt med lätta nattningar! 😍

Svar: jo :) han har alltid varit väldigt lätt att söva
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Vad skönt att han somnar snabbt på kvällarna och det blir verkligen annorlunda när barnen slutar sova på dagen :-D Kramis

Svar: ja men han har alltid var rätt lätt :)
Pauline Hurtig

5 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men mums vad gott. Jag har faktiskt inte kollat på riverdale men funderar på att göra det så småningom :D

Svar: ja :D början är som sagt jättebra!
Pauline Hurtig

6 Ullie:

naw ja de är så trötta så när de inte sover på dagis ändra så fort o somnar direkt men ja så skönt allt går bra

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

7 Mathilda:

Men gud vad kul att går bra för honom på förskolan!! Så god choklad! Kram

Svar: ja :) verkligen!
Pauline Hurtig

8 sara:

Skönt att läggningarna går så fort och bra :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Första säsongen var så bra men nu har det bara gått utför. Jag ligger efter med flera avsnitt och tror inte att jag kommer fortsätta kolla faktiskt :/

Svar: ja håller med, men vill ändå se, igår tyckte vi faktiskt att vara bra igen :D
Pauline Hurtig

10 Johanna Utterberg:

Vad skönt att han somnar så fort :)

11 Therese:

Åh vad gott!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hasselnötschoklad med vispgrädde lät riktigt gott! :)

Svar: är supergott!
Pauline Hurtig

13 Alice Lindström:

Håller verkligen med dig om riverdale!

Svar: så konstig serie egentligen haha
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så gott det såg ut med koppen :). Roligt att han lär sina vänner också :)

Svar: supergott! ja verkligen :) hihi
Pauline Hurtig

15 Matilda Berlin:

Men guuuu vad sugen jag blev på varm choklad nu! Hur fantastiskt gott?? =) Kram <3

Svar: sååå gott! men kan du tänka dig, Theodor gillar inte det?
Pauline Hurtig

16 Emma Engström:

Har inte sett Riverdale det sista, men har tänkt att jag ska göra det! :o <3

Svar: jag gillade faktiskt det senaste :D
Pauline Hurtig

17 Ellen Gräntz:

Har faktiskt aldrig sett Riverdale!

18 Carolina:

Åh ser så gott ut! Håller med om riverdale serien. Tycker också att den spårar ur, men kan inte heller sluta kolla ^^,

Svar: haha men eller hur!
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

En så himla fin torsdagskväll! Ni tycks ha det fint ihop. :)

Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa inlägget om mitt arbete.

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Ida - foto & häst:

Men så gott! Håller med om Riverdale haha, vissa saker som händer nu är bara vaaa haha :'D

Svar: absolut! :) men eller hur haha
Pauline Hurtig

21 madabouttea.se:

Ja det är verkligen vår-vinter just nu!

Svar: verkligen
Pauline Hurtig

Kommentera här: