Sleepover

 
Igår på jobbet fick jag leka patient, jag råkade slå i handleden hårt i ett hörn och det gjorde såå j*kla ont. Gulliga kollegor undersökte, skrev röntgenremiss, röntgade och kollade snabbt. Först såg det något misstänkt och vi fick ta fler bilder, ursh så orolig jag var. Kände liksom inte för att ha högerhanden gipsad. Men det var ingenting. Så skönt, men en ordentlig stukning och ont gör det. Så typiskt i helgen när Jonas inte är hemma. Han är nämligen bortrest med sitt jobb, å jag som inte gillar att sova ensammen frågade om Theodor ville sova hos mig och det ville han verkligen. Annars nattar vi alltid i hans säng. Men igår så bäddade vi hans nya sängkläder från newbie (som förövrigt är hur söta?) i vår säng. Vi tog upp fredagsmys som vi åt i sängen samtidigt som vi tittade på talang. Jag tänkte att han skulle kunna få vara uppe lite längre men innan första reklamen så sov han, men sååå så så mysigt. Vi har kunnat sova gott båda två, har ätit frukost men är ännu i pyjamas. Nu lyssnar vi på radio, jag bloggar, han lägger pussel och så har vi redan börjat smaska på lördagsgodiset, myspys!

Kommentarer:

1 Anonym:

vilken underbar bild!

Svar: Tack!! Vem?
Pauline Hurtig

2 Anonym:

vilken underbar bild!

3 hanna:

Men vilken mysig bild <3

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

Sleepover hemma, smart!💗

Svar: 😀❤
Pauline Hurtig

5 Carro:

Hihi jag har en sambo som är sover borta i jobbet varje vecka och jag gillar inte heller att sova ensam. Så alltid när han är borta hämtar jag en sovande Joline och lägger henne bredvid mig i vår säng, då kan jag sova gott 😉 Vilken tur att handen inte var bruten 😍

Svar: Ursh vad jobbigt... ja så mysigt, verkligen!
Pauline Hurtig

6 Emma Engström:

Himla mysig fredagskväll det lät som! Så himla söt <3

Svar: Det var det! Eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Vad mysigt ni hade det och vilken tur att inget var brutet! :-D Kramis

Svar: Ja :D tack!
Pauline Hurtig

8 Petra Olsson:

Men så mysig bild,kram

Svar: Tack så mycket :)
Pauline Hurtig

9 My Nordqvist:

Vad tråkigt med armen men tur inget var brutet!!

Svar: Verkligen!
Pauline Hurtig

10 My Nordqvist:

Vad tråkigt med armen men tur inget var brutet!!

11 Annika:

Otur med armen. Skönt att den inte var bruten, vilka trevliga arbetskollegor du har.Trevlig Helg.

Svar: Jo, verkligen, ja så fina :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Tur att det inte var värre med handleden, men inte kul att få ont! Så mysigt ni har det :)

Svar: Ja verkligen. Ja :D
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Aj aj, men skönt att det inte var någon fraktur <3

Svar: Verkligen!
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Ajdå, skönt att det inte var något allvarligt :)

Svar: Jo :)
Pauline Hurtig

15 Matilda Berlin:

Men guuu vad skönt att det inte var något!! Lite tur ska man uppenbarligen ha =) KRAM <3

Svar: Ja verkligen :)
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Jag ramlade förra veckan i en trappa och tog emot med handen. Det gjorde så jävla ont och jag var riktigt rädd att jag hade stukat den. Som tur var så gick smärtan över men förstår verkligen din oro. Skönt att det gick bra för dig också :*

Svar: Åh :( skönt att de gick över
Pauline Hurtig

17 Frida:

Aj, hoppas det känns bra snabbt <3
Men det låter som en supermysig kväll! Och jag håller på med om att sängkläderna är jättefina :)

Svar: Tack <3 det var det :D visst ör dom!
Pauline Hurtig

18 Sara :

Så hiiimla fin bild, gulliga sängkläder :)

19 Sara :

Så hiiimla fin bild, gulliga sängkläder :)

Svar: Tack snälla! Eller hur :D
Pauline Hurtig

20 Sara :

Så hiiimla fin bild, gulliga sängkläder :)

21 Johanna:

Vilken tur handen inte var bruten, hoppas det går över snabbt för dig

Svar: Verkligen, tack
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Låter verkligen hur mysigt som helst <3 Kram

Svar: Det vare <3
Pauline Hurtig

23 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Skönt att det inte blev något allvarligt med handen! :)

Svar: Ja :)
Pauline Hurtig

24 MalinS:

Så fin bild😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 MalinS:

Så fin bild😍

Kommentera här: