Internationella kvinnodagen

 
Idag är det ju internationella kvinnodagen, tyvärr en väldigt viktig dag. Jag har faktiskt inte fått ett enda grattis idag, andra år har jag fått massor. Jag som i år hade laddat för ett svar, jag hade säkert inte vågat säga det men jag hade iaf tänkt "påminn mig att gratta dig på okunskapsdagen". De menar säkert inget illa, men grattis tycker jag inte passar sig, men extra uppvaktning och uppskattning är väl superfint en dag som denna. Å det fick jag verkligen för när jag kom hem stod det en present på bordet som väntade på mig. Hur gulliga är inte mina killar? Blev så himla glad att jag nästan började gråta. Så fint av dem och den är ju verkligen så fin. Min fästman och min son, som jag älskar er.

Kommentarer:

1 Sara:

Åh så fint av dem!!

Svar: Ja verkligrn :D
Pauline Hurtig

2 Sara:

Åh så fint av dem!!

3 Carro:

Så gulligt! 😍

Svar: Oja! :D
Pauline Hurtig

4 Ellen Gräntz:

Vilken fin present!

Svar: Ja:D <3
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Så fint av dem <3

Svar: Ja <3
Pauline Hurtig

6 Johanna:

tycker inte heller grattis är på sin plats, inte förrän alla har det bra!

Svar: Eller hur!
Pauline Hurtig

7 Ullie:

hoppas du haft en fin start på helgen o att forts blir lika fin kramar

Svar: Tack detsamma!
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så fin kopp :). Jag uppmärksammar inte den här dagen alls haha. Alltså det är liksom inte min grej ;)

Svar: Tack! Oj, okej
Pauline Hurtig

9 Mathilda:

Men gud vilken gullig mugg! <3

Svar: Jaaa <3
Pauline Hurtig

10 Celine:

Haha jag skällde ut mina killar i förväg, lite onödigt kanske men jag fick inget grattis iaf!

Svar: Haha
Pauline Hurtig

11 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men vad gulligt :)

Svar: Verkligen!
Pauline Hurtig

12 Netti Starby:

Åh vilken fin mugg! :-D Kramis

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

13 enna:

Så fint och jag håller med dig helt :) Kram

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

14 Frida:

Alltid härligt när man får känna sig uppskattad av nära med mysiga överraskningar. Jättefin mugg :)

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

15 Angelica Wåhlin:

Grattis passar sig verkligen inte! Håller med :)

Svar: Eller hur!
Pauline Hurtig

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vilken fin mugg :) Så bra att du inte fått höra några grattis, det fick tyvärr jag...

Svar: Ja :D så synd
Pauline Hurtig

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken fin mugg :)

Svar: Eller hur!
Pauline Hurtig

18 Yasmine:

Vilken otroligt fin present! Kram

Svar: Ja så himla fint
Pauline Hurtig

19 Jessica Högberg:

Riktigt gulligt av dom <3

Svar: Verkligen <3
Pauline Hurtig

20 Ida - foto & häst:

Men åh så fint av dem! :D

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

21 Matilda Berlin:

Men åhhh! Verkligen så himla fint gjort utav dom!! Det är en dag där alla otroliga kvinnor ska hyllas, och du är definitivt en utav dom <3

Svar: Ja oerhört! Nämen aw tusen tack snälla du <333
Pauline Hurtig

22 Sarah:

Så gulligt gjort och så fin den var :)

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Jag har aldrig sagt grattis till någon på Internationella Kvinnodagen. Personligen tycker jag det blir helt fel att säga grattis. Dagen finns som en påminnelse om att världen inte är jämställd och att vi fortfarande har en massa att arbeta med. Knappast något man vill gratulera någon för.

Muggen var så söt och jag älskar texten på insidan! Det hade ju varit grymt kul om de hade fyllt den med tex kaffe och medan du drack så skulle texten på insidan dyka upp :D

Svar: Ja som jag då :) åh ja så himla fint, blev så glad!
Pauline Hurtig

24 Iselin Renée:

Så fin kopp :D

Svar: Absolut!
Pauline Hurtig

Kommentera här: