Ett mobilskal till Jonas

Inlägget är i sammarbete med gocustomized.
 
 
I sammarbete med gocustomized har jag fått göra ett mobilskal. På deras sida kan man designa egna bilder på mobilskal med plånboksfunktion. Jag själv använder inte plånbokskal till min mobil, jag har vanliga skal med bilder på som jag älskar. Min sambo däremot använder bara mobilskal med plånboksfunktion men har inte någon med bild på. Så direkt när jag fick denna samarbetsförfrågan tänkte jag att jag skulle göra ett åt honom. Åh hur fint blev det inte? Han blev så glad.
 
 
Jag valde en bild som min mamma fotade på oss i somras. När vi sitter i matchande tröjor på stenarna vid vattnet i stugan hela familjen. Jag tycker att den här bilden är så fin, så lugn på något sätt. Hemsidan var väldigt enkel konstruerad, de var lätt att hitta rätt skal och modell. Även själva designverktyget var lätt. Jag valde att göra framsidan så bara stenarna syns och på baksidan ser man oss, men det är samma bild över hela. Det fanns även andra möjligheter till hur man vill ha bilden/bilderna.
 
 
Vill du också göra ett snyggt skal? Designa ett eget skal genom att trycka på länken. Gör eget Samsung Galaxy S9 plånboksfodral genom att trycka på den länken. Men de har verkligen super många olika modeller till flera olika telefonmärken, de har även så man kan trycka egna bilder på kuddar och muggar mm. Det var även supersnabb leverans. Så kika in på gocustomized och gör ett skal till dig med eller varför inte till någon du tycker om som jag.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Så fint skal! Förstår att han blev glad och smart att ha stenar framtill :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Ida - foto & häst:

Men åh så fint! :D

Svar: tack visst är det! :D
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Åh vad fint <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Carro:

Så fint det blev! 😍

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

6 Johanna:

Jätte fint skal! :)

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

7 enna:

Så fint :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Så himla fint 😍

Svar: tack!
Pauline Hurtig

9 Ullie:

men oj va glad han blir så jätte fint

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Mathilda:

SÅ FINA SKAL! Wow vad härliga verkligen! <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fint! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

12 Emma :

Wow vad fint!

Svar: visst blev det :D
Pauline Hurtig

13 My Nordqvist:

Åh så fint!!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Men alltså WOW! Verkligen så himlans fint!! =) kram <3

Svar: tack så jättemycket :D
Pauline Hurtig

15 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

När jag köper ny telefon så ser jag verkligen fram emot att skaffa skal! Ingen av mina telefoner har jag haft skal på. Främst för att de är så ovanliga så det finns inte mycket skal att välja på :P

Svar: åh jag väljer typ mobil för att kunna ha skal haha
Pauline Hurtig

17 Sarah:

Så himla fint det var och kul med ett personligt skal :)

Svar: eller hur, ja verkligen :)
Pauline Hurtig

18 Emma Engström:

Så himla fint skal du gjort, så kul när man kan göra det personligt! Blir något extra liksom :D

Svar: tack snälla! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

19 Amanda Sofi:

Så fint!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Johanna Utterberg:

Åh så fint det blev! :)

svar: Joooo det kommer faktiskt in elefant om några veckor!! :D<33333

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: