Du styr en luftballong en dag

I söndags visade jag ju en liten glimt av något som jag skulle sy till Theodor. Flera gissade på vimpel men icke det. Ingen gissade faktiskt rätt för det de skulle bli var en luftballong. Jag är väldigt nöjd med den måste jag säga. Jag sydde helt enkelt ihop tygbitar till själva ballongen. Tygerna kommer fraktiskt från gamla kläder som Theodor inte längre kan ha, tycker att det blev så snyggt. Sedan fyllde jag den med stoppning och gjorde "ställningen" av blompinnar och garn. Och så en liten grå korg där en liten isbjörn fick flytta in. Jag gjorde ju en liknande till Charlie i doppresent och har sedan dess velat göra en till Theodor men inte riktigt kännt att det funnits plats. Men jag tror denna kommer bli så himla fin på de nya skåpet som vi har beställt till Theodors rum.
 
 
 
Han gillar verkligen luftballonger, hans tapet har ju också luftballonger. Jonas vän och kollega Anna Sellén skriver så himla fina låtar och en heter "mamma sa" i den sjunger hon bla: du styr en luftballong en dag. Å de tycker jag är så himla fint, funderar på att skriva det i Theodors rum på något sätt.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nä men åh vilken fin och vad duktig du är! <3 Kramis

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

2 Jasmine:

Så roligt att göra nytt av minnesvärt från förr. :)

Svar: Tack, vad roligt att du gillar våra bröllopsinbjudningar! <3

Kram

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

3 Hanna:

Gud så duktig du är<3

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

4 Carro:

Så gulligt det blev! 😍

Svar: å tack! :)
Pauline Hurtig

5 Johanna:

Så fin den blev :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Farmor och svärmor :

Så fiffigt och fint du gör ❤

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

7 Mathilda:

Men ååååh så gulligt! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Ullie:

åh det va det pysslet blev . gillar oxå pyssla har fixat vimplat till tjejernas rum då de va som teodors

Svar: japp! så roligt :)
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Åh! det var det det skulle bli. Hade mina gissningar, hihi! Så himla söt den blev!! Kram <3

Svar: hihi vad kul :) tack :D<3
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken fin luftballong :)

Svar: tackar :D
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

MEN HALLÅ!! Hur grym är du inte? Tycker det är dags att skaffa en youtube kanal och lägga upp tutorials på allt pyssel :D Denna var så sjukt fin! Hade blivit så glad om jag fått en sån här. Och jag ÄLSKAR att du använde gamla kläder! Så jäkla miljösmart!

Svar: men tusen tack fina du! ja alltså jag är ju så sugen!!
Pauline Hurtig

12 Carolina:

Du är så himla kreativ! Otroligt fin luftballong :D

Svar: å tack så mycket :D
Pauline Hurtig

13 Therese:

Åh vad fin!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Amanda Sofi:

Men så roligt, och så fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Men wow så fint! :D Flyga luftballong är något jag verkligen vill göra!

Svar: tack snälla :D <3
Pauline Hurtig

16 Joanna-livet med psykisk ohälsa:

Så fin

Svar: tack
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Nej vilken fin luftballong, du är så otroligt duktig! :D Jag drömmer om att flyga luftballong någon dag :) Kram

Svar: aw tusen tack :D ja det vore häftigt
Pauline Hurtig

18 Ida - foto & häst:

Men åh så söt och fin luftballong! Så duktig du är på att sy :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Frida:

Den blev jättefin! Du är verkligen duktig på sånt där

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

20 Sara:

Ååå fin!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

21 Sara:

Ååå fin!!

22 Alice Lindström:

Men vad fin!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

23 enna:

Vad duktig du är och det blev HUR gullig som helst :) <3

Svar: aw tusen tack :D
Pauline Hurtig

24 Therese Bjärstig:

Så fiffigt och vackert! Trevlig helg!

Svar: tack! tack detsamma!
Pauline Hurtig

25 madabouttea.se:

Men guuuuud så söt!!

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: