Dagarna och Hogwarts

I Lördags hade vi en skön hemmadag, små plockade och mös. Jonas var iväg på lite jobb och under tiden somnade Theodor på soffan så jag satte i kort i album och såg på youtube. När Jonas kom hem satte han och Theodor igång med ett legobygge som de fick av mig i julklapp. Hogwarts. Visst är det fint? Det är ju ett legoset med småbitar så egentligen är väl Theodor för liten men han hjälpte till och bygga och de såg ut att ha en så mysig stund. Riktig far och son stund som gör mig så varm i hjärtat. Sedan tänkte vi att Theodor skulle få vara vaken och se Mello eftersom att han sov så länge på dagen. Efter öppningsnummret utbrast Theodor: "åh äntligen har dom slutat sjunga" haha kanske inte ett program för honom då. Han hann väl se kanske 2 nummer innan han kröp upp i min famn och somnade. På söndagen jobbade Jonas och jag å Theodor var hos min mamma, och så jobbade jag på dansen. Sedan åt vi middag hos mamma innan vi for hem. Igår jobbade jag kväll så då tog vi lite sovmorgon och åt mysfrukost tillsammans. Nu har jag och Theodor just kommit hem, Jonas har varit hemma sjuk och Theodor var så trött efter förskolan så nu ligger dom i soffan och ser film och jag sitter brevid och bloggar. Hoppas allt är bra med er!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att dom byggde med lego! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 sara:

Men wow vilken fint lego :) kram

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

3 Matilda Berlin:

Men DRÖM! Du anar verkligen inte hur mycket jag ville ha Hogwartz när jag var typ 12 och inne i legoperioden. Lite lätt avis alltså, hihi! KRAM <3

Svar: ja men eller hur :D hihi ja Jonas blev så glad när han fick det :D
Pauline Hurtig

4 Alice Lindström:

Nej vad fint!

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

5 Sarah:

Så fint och roligt lego :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

6 Yasmine:

Jag älskar att bygga med minilego, tänk så mycket roligt de kommer ha tillsammans när han blir äldre! :D Kram

Svar: ja så mysigt :D
Pauline Hurtig

7 Hanna:

Åh vad fint! :)

Svar: visst är det :)
Pauline Hurtig

8 Carro:

Vilken mysig helg och fint bygge 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Johanna:

Så fint lego :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

10 Ullie:

nej men oj va mysigt
mysigt me egen dag ihop såddär viktigt tycker ja

Svar: absolut! :D
Pauline Hurtig

11 Amanda Sofi:

Vilket häftigt lego!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är alltid kul med lego :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Theodor är så rolig 😍

Svar: haha ja de är han verkligen!
Pauline Hurtig

14 Magdalena:

Helt underbart !!!
:)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

15 Annika:

Vilket fint lego, gjorde som Theodor i lördags och såg inte hela Mello. Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Svar: visst är det! tack detsamma!
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Åh så fint, älskar Harry Potter <3

Svar: vi med :D eller ja Theodor har inte sett de än
Pauline Hurtig

17 Frida:

Gud vad fint!! Jag älskar Harry Potter. Jag ska absolut köpa ett sådant den dagen jag har egna barn :)

Svar: eller hur :D ja så bra ju :D
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Åh så kul, älskar lego :)

Svar: vi med :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: