Tavla i skala 2:1

 
Jag fick upp en reklambild i mitt instragram flöde på en så fin tavla från newbieprint för ett tagsedan. Där kunde man beställa så fina tavlor av sitt barn i verklig födelsestorlek. En av printen hade en blomkrans runt huvudet på barnet och jag blev kär. Jag funderade på om jag skulle beställa men de svider lite i mig att de är ett barn och inte mitt barn på bilden, om ni förstår vad jag menar. Så ville jag ha den i stugan och kände att skala 1:1 blir lite för stort. Så jag tog helt enkelt och räknade ut Theodors födelselängd i skala 2:1, alltså hälften, för att rymma på ett A4. Och så ritade jag av en bild på Theodor som nyfödd och så en blomkrans. Jag är så himla nöjd, tycker det blev så fint.
 
 

Kommentarer:

1 Flisan:

sv: då har du missat nått :D

fin tavla :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

3 Elin Bäckström:

Så fin!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Carolina:

Så galet fin! Härligt att kunna få inspiration :D

Svar: tack :D ja verkligen
Pauline Hurtig

5 Amanda Sofi:

Men så fint och vilken rolig ide!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

6 Jeanette:

Det blev verkligen så himla fint! :) Förstår att du är nöjd med resultatet.

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

7 Ullie:

blev ju jätte fint
nej å et är ju säkerhet såklart det är vvanligt för det går ju snart inte ens att gå till en vanlig bank längre :

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

8 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vilken fin tavla!!

Svar: tack!! :)
Pauline Hurtig

9 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

OMG!!! 💖 Vilken magiskt tavla!!!

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

10 Hanna:

Blev ju jätte fint !<3

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

11 Sara Ekman:

Åh vad gulligt <3

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Men alltså WOOOW! Den var ju verkligen så sjuuuukt fin!! Kram hjärtat <3

Svar: tack så jättemycket :D <3
Pauline Hurtig

13 Annika:

Det blev jättefint.Ha en fortsatt trevlig vecka.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 enna:

Blev ju så mycket finare än om du hade beställt en ;) <3

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

15 Emma Engström:

Nämen alltså åh vad gulligt! <3

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Vad fin och vad roligt att ha kvar!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 Sara:

Åh vad fin!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

18 Sara:

Åh vad fin!

19 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så sött! :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Kommer bli så fint i stugan :D

Svar: ja de blev bra :)
Pauline Hurtig

21 Yasmine:

Så kreativt och smart att göra något eget! :D Det blev verkligen superbra! Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Hannas krypin :

Vad fin den blev. Kul att göra en själv.

Svar: tack så mycket! ja jätte!
Pauline Hurtig

Kommentera här: