Igårkväll och ikväll

 
Igårkväll när jag nattade Theodor lyssnade jag på Sommar i P1. Theodor ville hålla handen och somnade fort, men jag satt kvar på golvet rätt länge med hans hand i min. Jag lyssnade på ett sommarprat jag sett framemot lite extra. Det med Stina Wollter, jag förstod att det skulle vara djupt, fint och viktigt. Det hade inte inrikningen jag trodde det skulle ha, fast lite. Men de var precis som jag trodde plus sorgligt, så himla sorgligt och fint. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Ska du bara lyssna på ett sommarprat i sommar så tycker jag att de av Stina ska vara det.
 
 
Theodor sover likadant nu men jag lyssnar inte på sommarprat. Ikväll ser jag istället på Skam. Å värmer upp norskan lite extra för imorgon åker vi till Narvik. Jag älskar Norge och Norska, älskar att prata Norska men har aldrig varit där så det ska bli såå himla roligt.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla söt och vad kul att ni ska åka till Norge :-D Kramis

Svar: visst är han, ja så kul :D
Pauline Hurtig

2 Ullie:

men åh jasså va det sorgligt
har inte lyssnat på någon
så fin skatt som sover

Svar: ja jätte, tycker det är så mysigt att lyssna. ja det är nå speciellt med sovande barn
Pauline Hurtig

3 Annika:

Fina bilder på Theodor, ha det så trevligt i Norge.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Tina:

Men åh vad fina bilder! De är så mysigt när dom somnar och håller i ens hand😍 ska lyssna på den! Åh skam är så bra, älskar norska, så härligt språk 😍

Svar: tack! ja verkligen :) älskar skam och norska :D
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Åh mys :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Alice:

Tack för tipset på sommarpratare, och så roligt med Norge! ^^

Svar: kul att du uppskatta det, ja :D
Pauline Hurtig

7 Amanda Sofi:

Hoppas ni får de toppen i Norge!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Malin:

Åh, jag har inte ens funderat på att lyssna på sommarprat men det kanske jag får göra då :D

Hoppas ni får det superbra i Norge!

Svar: tycker det är så mysigt! tack :D
Pauline Hurtig

9 sara:

Söt han är! Kul med tips på sommarprat, det kanske jag ska lyssna på ikväll här på jobbet. Och skam, älskar det! Kanske ska börja kolla om på favoritavsnitten :)

Svar: visst är han! ja gör det :) ja så roligt, älskar den serien!
Pauline Hurtig

10 Yasmine:

Nej vad roligt att ni ska till Norge! Älskar verkligen till Norge och har faktiskt varit i Narvik en smällkall och månklar kväll i januari för flera år sedan (kom med tåget från Uppsala)! Ser fram emot att få se sommarbilder därifrån :D Kram

Svar: ja så roligt! vad kul :) dock var det inte så sommar haha
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Jag förstår inte Norska xD När jag var liten kunde jag förstå Danska flytande men har tappat det nu också. Hoppas att ni får en trevlig resa dit :D

Svar: haha jag har lärt mig härma danska nu efter att ha sett The rain
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har inte lyssnat på henne än! :)

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Åh jag måste ta och lyssna på det! :)

Svar: ja gör det! :)
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Jag har hört att sommarpratarna ska vara bra. Kanske ska ge en chans när jag är ute och går med Ginzo 😍

Svar: ja vissa gillar jag :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Bra tips, ska lyssna på det <3

Svar: kul att du uppskatta det<3
Pauline Hurtig

16 Amanda (Swedish Passport):

Åh, har hört flera stycken som rekommenderat det sommarpratat, måste helt klart sätta mig ner och lyssna tror jag :)

Svar: vad kul, ja gör det! :)
Pauline Hurtig

17 Emma Engström:

Han är ju så himla söt! Gillar verkligen att lyssna på sommarprat, måste ta ikapp! :D<3

Svar: ja visst är han :D jag har några att lyssna i kapp med :)
Pauline Hurtig

18 Frida:

Ja det var riktigt mysigt :)
Kanske ska ta och spana in det sommarpratat, älskar att ha saker att lyssna på när man bara vill slappna av.
Hoppas ni får en riktigt trevlig resa imorgon <3

Svar: ja det är ju så härligt! tack :)
Pauline Hurtig

19 Hanna:

Han är så fin lilla vännen 🌸

Svar: åh ja visst är han <3
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Så fint han sover. Mysigt med en resa!

Svar: eller hur :) jätte!
Pauline Hurtig

21 Alice Lindström:

Vad roligt att ni ska till Norge!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Hilma Eklund:

Vad mysigt med Norge-resa! Jag brukar inte lyssna på Sommarpratet men kanske ger det en chans efter ditt tips :) Kram fina! <3

Svar: jättemysigt :D ja gör det, så bra!<3
Pauline Hurtig

23 Therese:

Vilka fina bilder!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: